SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 jeg blir skikkelig iskald på magen, har alltid klær over magen . men er skikkelig iiiiiiiiiskaldt..fryser på magen.noen med samme problem? og kanskje veit hva det kommer fra?
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 jeg og er slik men vet ikke hvorfor...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 merkelig lissom.. er ikke akkuratt hysterisk av meg.. men syns sjøl dette er rart.. syns det er litt for kaldt for å være rett på magen.. er sånn at jeg fryser skikkelig på magen. nesten så det er vondt.. hmm kanskje noen andre veit
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg har det sånn på rompa jeg Kanskje pga det ekstra fettlaget som legger seg der når man er gravid, sånn at blodgjennomstrømningen ikke strekker til like mye som før..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 er en mulighet.. rare greier ass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå