Gå til innhold

kald på magen?


SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir skikkelig iskald på magen, har alltid klær over magen . men er skikkelig iiiiiiiiiskaldt..fryser på magen.noen med samme problem? og kanskje veit hva det kommer fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og er slik men vet ikke hvorfor...

Skrevet

merkelig lissom.. er ikke akkuratt hysterisk av meg.. men syns sjøl dette er rart.. syns det er litt for kaldt for å være rett på magen.. er sånn at jeg fryser skikkelig på magen. nesten så det er vondt.. hmm kanskje noen andre veit :)

Skrevet

Jeg har det sånn på rompa jeg :P Kanskje pga det ekstra fettlaget som legger seg der når man er gravid, sånn at blodgjennomstrømningen ikke strekker til like mye som før..

Skrevet

er en mulighet.. rare greier ass:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...