-moga- Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hei! Jeg tipper jeg er i samme båt som deg.. Trodde jeg fikk mensen på fredag etter litt farget utflod. på lørdag var det litt friskt blod da jeg tørket meg, og i dag har det vært brunt og på vei bort. Ble overrasket på torsdag, da jeg ikke skal ha mensen før fredag 30 nov. Syns det var rart at det skulle komme en uke før.. så søkte på alt som var på nettet fordi jeg trodde at nå er jeg alvorlig syk.. Men etter å ha lest om festeblødning her inne, så kan det jo kanskje være det det er.. Har veldig ømme bryster (en uke for tidlig ca det og) og hatt mensen følelse.. Men jeg aner jo ikke om det er det det er da.... Tør ikke håpe for mye...=) Du da??
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 så spennende :-) håper det er det vi har begge to, selv om håpet er veldig svakt, da jeg har hørt dette er mer sjeldent enn vanlig. Jeg og var redd det var noe galt. har liksom vært brunlig utflod i 3 dager, med litt rosa på papiret to dager og. men idag var det ingenting!! du er heldig som har ømme bryster da, for jeg har ingen andre symptomer derfor er håpet litt lite.. men men, det er jo bare en uke til vi finner ut:) hvor lenge har dere prøvd? lykke til:-)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jeg har hatt småblødninger i 14 dager snart jeg, så det kan jo ikke være at jeg er gravid - eller? Har testet negativt, men det var 5 dager før IKM. Lurer på å teste igjen, for mensen har ikke kommet for fullt som den egentlig skulle igår. Jeg var også redd det var noe galt, siden jeg hadde blødd så lenge, så dro til legen på tirsdag - etter å ha blødd i 7 dager. Men det var visst ingenting unormalt. Tror ikke jeg er gravid (har ingen andre symptomer), men begynner å bli lei av dette her. Enten får mensen komme for fullt, eller så får dette her stoppe, syns jeg.
-moga- Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 ja, vi må virkelig håpe=) Har prøvd i 3-4 måneder, så er litt klar for at det skal skje noe. Men har fått klar beskjed av samboer om å ikke håpe for mye. He he. Vi får prøve å ikke tenke på det i en ukes tid, og se hva som skjer. Man reagerer jo veldig forskjellig, så det at du ikke har ømme bryster behøver jo ikke bety at det er negativt. Lykke lykke til du også!!
har4barn Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Jeg hadde bare svak lyserosa utflod ved ett dobesøk. Men, sikkert like forskjellig dette som alt annet ved kroppene våre:)
steinbukkjente '85:) Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 lurer litt på dette eg og! No i sta når eg var på do, var d litt rød/brundt blod i trusa. Ikkje mykje. Har ikkje blødd meir enn d! Rart, har aldri hatt sånt før. Er ca ei veka t eg skal ha mensen. Er jo lov å håpe da:)
rampejenta - ny spire Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 jeg hadde festeblødning.. det var kun litt rosa på papiret en gang jeg var på do..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå