Vibe80 Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Nurket kommer om et par uker og har skinnpose til den første tia. Deretter blir det jo sommer og varmere. Har tenkt på voksipose etter dette. Har inntrykk av at de finnes i så mange varianter. Hvilken er best? Og bruker dere voksiposen hele året og hvor lenge?? Håper på å høre andres erfaringer før jeg går til innkjøp..
mamma til søte små Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 En voksipose kan du bruke til ungen er 3-4 år. Vi har det til vår, og den er kjempe god, han brukte den i fjor vinter og har brukt den no og. Så kan absolut annbefale det til andre:) Guttungen har det ivertfall varmt og godt når han sitter i vogna si når vi er ute. Skulle vel egentlig hatt en til neste og, men får sjå ka vi finner på i januar:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Voksiposen er super. Jeg ville gått for Classic framfor Aktiv. Jobber i barnehage og fått prøvd begge og jeg må si Classic er den iallefall vi på vår avdelingen liker best. Har classic til min lille også
gladmage Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Har voksipose som jeg har brukt til begge mine. Kan brukes hele året bare å bytte mellom sommer og vinterdyne evt bruke bare trekket på veldig varme dager. Kjempekjekkt da det er hull til selen så barna ikke kan falle ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå