Gå til innhold

Kranglesiden er den nye skravlesiden!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Kanskje fordi man kan kjefte på hverandre og være kjipe og bitre, men alle er myke innerst inne. En fin sammensveisa gjeng som er skikkelig glade i hverandre, selv om de ikke sier det høyt.

Et koselig og spesielt sted å være, altså. :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takkevære alle skravlere som ikke tørr å yte sin egen mening på skravle. Lær å stå på egne bein!!!

Skrevet

Ment som et kompliment, dette da.

Sier ikke at man ikke er kjipe og bitre andre steder, og det er vel heller ikke sånn at ingen på skravle har egne meninger selv om det tydeligvis har blitt flaggskipet til enkelte her inne.

 

Skrevet

For meg er det en ren sosialantropologisk studie å se hva som skjer hvis jeg lirer av meg de værste setninger. Er ikke sikkert jeg er skrudd sammen feil forde, så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...