flashdancepants Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Kanskje fordi man kan kjefte på hverandre og være kjipe og bitre, men alle er myke innerst inne. En fin sammensveisa gjeng som er skikkelig glade i hverandre, selv om de ikke sier det høyt. Et koselig og spesielt sted å være, altså.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ja takkevære alle skravlere som ikke tørr å yte sin egen mening på skravle. Lær å stå på egne bein!!!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Kjipe og bitre kan man være hvor som helst.
flashdancepants Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Ment som et kompliment, dette da. Sier ikke at man ikke er kjipe og bitre andre steder, og det er vel heller ikke sånn at ingen på skravle har egne meninger selv om det tydeligvis har blitt flaggskipet til enkelte her inne.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 For meg er det en ren sosialantropologisk studie å se hva som skjer hvis jeg lirer av meg de værste setninger. Er ikke sikkert jeg er skrudd sammen feil forde, så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå