Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Kan man bruke vanlige kjeler på ovn med induksjonstopp? Har nemlig kjøpt oss så mange fine nye kjeler også viser det seg at det er induksjonsovn i leiligheten vi har kjøpt
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Du kan kun bruke gryter som går til indusksjon. Test med en magnett på bunnen, holder den funker de på komfyren og. (De fleste gryter som selges nå kan brukes på alle typer komfyrer)
prekæs Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Prøv med en magnet på bunnen. Sitter den fast, kan den brukes. Dvs nesten alle kjeler.
prekæs Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 gled deg, men regn med svidd mat ett par dager:) Det går så veldig fort.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 AH, var det jeg var redd for :-S hååååpe hååpe det funker, hvis ikke så har jeg kastet bort en god slump penger på kjeler vi ikke får brukt *nek* Er det virkelig så deilig med induksjon som alle skal ha det til altså? da gleder jeg meg til å prøve..
Mrs. Bouquet Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg synes det er helt topp med induksjon, føler fort en lever i urtiden når man plutselig skal lage mat på en vanlig komfyr igjen. På ikea selger de noen magnetbrikker man kan ha under gryter som er for induksjon.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Altså med dingsen fra Ikea under gryta skal gryter som ikke virker på induksjon virke.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 gjør det? så flott, da kan vi jo bruke de uansett takk gud for ikea og takk dere for svar!
Mrs. Bouquet Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Oi, der sa jeg visst feil, var visst bare et grytunderlag som fester seg til bunnen av induksjonsgryter.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Sorry (flau) Men test grytene dine med magnet, vil tro det ikke er noe problem.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 ånei jaja, får prøve med magnet og håpe atd et funker hvis ikke så får vi bare prøve å selge kjelene og kjøpe nye..
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 Hvilke av leilighetene ble det dere kjøpte Mami? Den som det bare var å flytte inn i, eller den dere måtte pusse opp litt....?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Vi kjøpte induksjonsovn i den tro at man kunne kjøpe en innretning som gjør at man kan bruke de vanlige kjelene våre. Ja, det fantes visst noe som gjorde kjelene magnetiske, men det kostet mer enn å kjøpe nye kjeler.. Vi hadde 9 dyre kjeler og ingen kunne brukes :-( Så nå bruker vi familiens gamle som ingen bruker lenger for de er magnetiske. Da bruker vi disse mens vi kjøper nye dyre kjeler igjen..
Gjest Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Vi kjøpte den hvor vi bare kunne ta med oss tannbørsten og flytte rett inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå