Gå til innhold

Det brevet fra Nav....


Anbefalte innlegg

Skrevet

På opphold sammen med den andre spørsmålet..

Hva fører dere opp der?

Hvor mye er dere sammen med den andre part?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha ja holdt på å le meg ihjel av det spørsmålet. mulig jeg har tålket det feil jeg da men..

skrev ca 5min i uken. herre gud. latterlig. er jo med han litt når han henter og avleverer tulla.. men thats it.. de er sikert ute etter de som tilbriner myyyyyyye tid sammen, mne dog. helt sløvt hele greiene....

Skrevet

Eg spurte på nav kva dei meinte med det, for her har vi kun personlig kontakt ved henting og bringing. Fekk beskjed om å skrive ja på det spørsmålet og skrive at den personlige kontakten kun var ved henting/bringing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...