(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 jeg skjønner ikke helt om de mottok bildene og teksten inni kortet mitt jeg.. for jeg fikk jo ikke sett teksten og bildene når jeg trykket gå videre til kassen og da når jeg trykker på det kortet jeg bestilte så kommer det bare opp tomt i bilde og tekstfeltet... hmmmmm!
mayaya Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg fikk hele kortet tilbake på mail dagen etter, og godkjente dette før trykk. Fikk endre på ting 2 ganger og var veldig fornøyd med resultatet
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 ok..så da regner jeg med å få kortet på mail også, så jeg får sett at de faktsik mottok bildene og tekste så jeg ikke får tomme kort til en verdi av 550 kr. hahahaha. da blir jeg sur gitt.. fnis.
mayaya Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg kan betrygge deg med at de er en av de bedre servicebedriftene jeg har vært borti Og jeg er kresen. Nå kjøpte jeg kort der i august da, mne regner med at de har samme praksis i julestria også. Ellers klager du
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 det er godt å høre! regner med at de har mye å gjøre om dagen. de hadde visst satt frist på både kalender og kort til 3 desember. lurer på å bestille kalender også men må sortere gjennom hele årets bilder og jeg vet ikke om jeg gidder rett og slett. hahahaah. gleder meg til å se resultatet av julekortet iallefall. tror det blir fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå