Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg vil sende en stor takk til deg for god og tilfredstillende informasjon ang vaksiner. Ja jeg var skeptisk først etter å få barn, valgte å følge som helsesøster anbefalte og vaksinere. Nå har jeg lest meg til selv, ved hjelp av dine linker og på egenhånd kommet til den konklusjon at jeg velger å avstå fra resterende vaksiner. Og til andre, ja jeg har lest både positivt og negativt om emne og valgt ut i fra dette. Vet at mange ser på deg som en negativ ressusj til mange sider her, men jeg har iallefall satt pris på disse trådene om vaksiner og tatt med meg alt som har vært nevnt, begge sider. Så takk til deg Dr.Yppert for litt hjelp på veien.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Nei da, er nok ikke det. Noen klarer å ta visse ting på alvor, og jeg velger å vite enn å la være selvom det er en krevende jobb å lese seg til hva man ønsker.
Ikkelektuell Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Jada, veldig krevende å se hva man vil se, og fanden synes det er lærerikt å lese bibelen.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Om jeg mener det er viktig for meg å ta et standpunkt til noe så viktig som dette så gjør jeg det. Vaksiner har ingen ting med bibelen å gjøre, det har noe med hva barn får i seg og hvilket valg man tar. Så vær så snill å ikke bland eventyr og vaksiner.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Kjempefint at det finnes noen som kan lese seg frem til problemstillinga å se temaet vaksinasjon fra begge sider!! Forskjellen er at det finnes så mange ukritiske og hjernevaska nek inne på disse sidene som gladelig sprøyter ungene full av giftstoffer som vaksinene inneholder og som legger ungene i hendene på ei hjernevaska helsesøster som gladelig ofrer unger da de ikke har mulighet til å se at det finnes en risikofaktor med vaksinen:-)
Loglady Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Yppert: Er disse linkene dine enkle å finne her inne? Fikk med meg at det var en heftig vaksinedebatt her i vinter/vår, men var for gravid og tåkete til å gidde å følge med. Blir litt styr å grave fram alle disse trådene og holde styr på dem, kanskje, så most thankfull hvis du har mulighet til å navigere meg litt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Etter at moderator har vært her inne å luket ut mine svar omhyggelig så kan det være utrolig vanskelig å finne tilbake til det jeg tidligere har skrevet, men håper noen her inne har tatt vare på en del viktig info, som jeg mener alle foreldre bør kjenne til før de setter vaksinen:-)
Loglady Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 What?! Har jeg kommet til et kommunistregime? Thanks anyway, får høre med folk her inne. Men skulle du kjede deg stort en kveld, er jeg en glad og ivrig mottager av stikkordssammendrag.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 hehe.. greit det:-) Her råder det faktisk fanatisme inne og innlegg som ikke er i tråd med Folkehelseinstituttet blir glatt fjernet:-)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #16 Skrevet 25. november 2007 Er det virkelig mulig, du hadde vel ikke kalkunfitte ordet der? Og ikke kom å si det var pga linkene? Det er smakløst hvis de har gjort det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #17 Skrevet 25. november 2007 Problemet er tatt opp inne på vaksinedebatten og Ris og Ros!! Så det er faktisk utrolig mange innlegg som har blitt slettet... Kollektiv avstraffelse som det pent heter, hvor debattene er helt meningsløse:-)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #18 Skrevet 25. november 2007 Er det mulig.....som å ha skravlesiden uten å skravle om unger da. Nå må de virkelig gi seg!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #19 Skrevet 25. november 2007 Det blir uansett helt feil for resten av brukerne:-) og alt bunner i krangelen mellom meg og anonyme kalkunfitter her inne!! http://www.dinbaby.com/forum/thread/10687119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå