Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 hvordan merker du forskjellen? er det farlig å lekke fostervann? er 32 uker...
*1+1=2 små* Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 hvis du tror du lekker fostervann må du alltid ringe føden!!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 fostervann lukter mer som sæd fikk jeg høre av jordmor... ikke lett å merke forskjell..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Ta på deg mørke truser - og la det som kommer av væske tørke. Blir det hvitaktig når det tørker - da er det utflod. Fostervann tørker seg "usynlig" og lukter dessuten søtt og emment, utfloden lukter jo litt sånn yoghurtsurt. Svært mange lekker så mye utflod at man virkelig begynner å lure. Det kan bli veldig vått! Men som en annen sier, finner du ikke ut av det bør du spørre jordmor el lege.
*1+1=2 små* Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 fikk forresten tips om å ha i et vanlgi bind, hvis det fylte seg opp og ble ganske så vått i løpet av en times tid skulle jeg komme inn med det!! DU får prøve det samme:) Viste seg at jeg bare hadde en del utflod*flau*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå