Gå til innhold

Nå begynner VM-trekninga snart!


Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Dette blir spennende...hadde vært kult om Norge og Island kom i samme gruppe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og ser på nå, men håper de snart blir ferdig med snakket og begynner på trekningen!!! :))

 

VM er så moro!!!

Skrevet

Hvilken kanal?

 

 

Skrevet

Nrk2 selve trekningen begynner nå :))

 

Skrevet

Thanx :o)

 

 

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

2 timer varer den!!!

 

Og Europa er vel til slutt...jaja!:P

Skrevet

Så lenge!! Ja da blir det vel en del preik i mellomtiden da :P Disse fotballmannfolka skravler jo som noen kjerringer!! Haha..

 

Norge mot Island hadde ikke vært så dumt det :P

 

 

Skrevet

Ble Island det :))

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jubla som bare det!:-)

 

Så nå skal jeg og mamma på kamp på Ullevål...alt fra 1-3 år til, men godt å ha sånne koselige planer!:-)

 

Så liker jo barnefar Makedonia, så kan hende at vi kan dra dit på kamp...jeg synes også Nederland og Skottland er kule land, så jeg kunne også tenkt meg å dra dit...Ryanair har jo billigbilletter dit! Så jeg er fornøyd med gruppa, men hadde vært greit med et lag som stinka skikkelig slik at Island ikke må risikere å stå nederst!:P

Skrevet

Jeg synes det var en kjempebra gruppe for Norge sin del :)) Er såååå glad vi slapp Hellas, Tyrkia og Bosnia for er drittlei de lagene etter eller EM-kvalik kampene!

 

Pappa er halvt Nederlender, så Nederland synes jeg er et bra lag og heier alltid litt på de også siden jeg har masse familie der. Håper bare Norge klarer å kvalifisere seg nå da, for VM er jo så gøy!!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ja, nå må jo bare Norge komme videre!!! De vinner gruppa og Island kommer på 2. plass og vinner kvalikkampen...hihi!:P

 

Jeg har selv studert nederlandsk, men måtte dessverre avbryte siden jeg var så kvalm (var gravid med snulla da). Hadde vært kult å tatt faget igjen og så reist til Nederland!:-) Jeg kan jo islandsk, og barnefar gjør seg forstått i Makedonia, så da er det jo bare nederlandsken som mangler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...