Klar for en liten en =) Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 som det er lov til å kikke litt på??
SuperGlad Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 jeg er verken søt eller gravid, tihi, men har hjemmeside :-) hele 3 stk! www.isabellogphilip.piczo.com www.missisabell.piczo.com www.isabellm.piczo.com
Klar for en liten en =) Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 kjempe fine sider =)
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg har ei side, men det står jo ikke så veldig masse siden barna ikke har komt enda.. Men du kan jo få ta en titt www.mathiasogmarcus.piczo.com
Klar for en liten en =) Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 wow.. fin =) men kan jeg spørre omhvordan din førstereaksjon var når du fikk vite du skulle ha to??
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 kevinalex.moonfruit.com www.prinsene.blogspot.com
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Jeg gikk alene på ord UL fordi barnefaren/sambo var bortreist på jobb og ingen andre kunne bli med. Jeg husker jeg skulle til å sette meg opp på undersøkelses senga da jordmoren spurte meg om jeg ville vite kjønn... Jeg sa at det hadde vært kjekt å vite kjønnet hvis hun kunne finne det ut, men at så lenge alt var i orden med den lille så betydde ikje kjønnet så mye. Så la jeg meg ned og fikk gele på magen.. Jeg rakk så vidt å se på skjermen før Jordmoren sa " Ja her er det vist 2" Jeg ble sjokket og ropte ut " TO ?? " Trodde at hun tullet, hehe Det var ett sjikkelig sjokk fordi jeg hadde ingen anelse om at jeg hadde 2 i magen, selv om jeg hadde vært ekstremt kvalm og "tullet" litt med sambo at det hadde vært typisk hvis det var 2 Resten av undersøkelsen så klarte jeg ikke konsentrere meg noe særlig om de små på skjermen for jeg var sånn i sjokk og tankene bare fløy rundt omkring, nesten litt fortvila og forvirret Dobbelt opp av alt og alt ble så "anderledes" Men nå er det bare stas og spennende. Gleder meg utrolig til å treffe mine 2 små, som er om ikke så alt for lenge =) Kjempe glad for at jeg får sjansen til å få 2, selv om jeg vet det blir travelt Huff, ble litt langt dette her... Men håper det går greit )
Klar for en liten en =) Skrevet 25. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2007 wow, tror jeg hadde fått panikk om det hadde vært meg..
mumitrolletermammantilmille Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 jeg har også hjemmeside. www.mamma08.piczo.com
orkide75 Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 julispiren08.piczo.com er nettopp begynt på den, så det blir bedre:) legg meg gjerne til venn da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå