kokosyklus Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Som treningsform? Jeg leste inne på skravlesiden skjønner dere. Og jeg har lyst til å prøve å svømme littebitt forsiktig frermover hvis kynnerene holder seg rolig. Er i uke 30 nå... Egentlig et morsomt spørsmål; Hva hvis vannet går i vannet? Hvordan merker jeg det? Og er jo litt ekkelt da? hahaha! Sorry altså, men kommer ikkeover at jeg tenker mye på dette. Noen som har svar? -førstegangs ja- -kokos-
venterpåprinsen Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg er i uke 35 og svømmer en gang i uka. Det er en herlig og skånsom trening! Tar sjansen på at vannet IKKE går i basssenget...ugh....
Leveringsklar i februar:-) Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg er i uke 29 og klarer ikke gå pga sterke kynnere, får rett og slett gangsperre. Så jeg prøver å svømme en gang i uka, kanskje to, men svømmer veldig rolig og ikke så lenge. (25 min) Stopper når jeg får kynner og venter til den gir seg, går det på masse går jeg heller ut av bassenget. Så må jeg riktignok hjem og hvile (sove) etterpå, men er så deilig å få beveget seg litt!!!! (Er sykemeldt for å unngå tidlig fødsel etter å ha hatt det første gang) Jeg prøver også å gjøre yoga for gravide etter en cd iallfall en gang i uka, men greier ikke alltid alle repetisjonene. Det er godt for kropp og sjel:-) Har ikke tenkt på at vannet kan gå, hehe, satser på at det ikke skjer de minuttene jeg er i bassenget... Er så deilig å kunne bevege seg litt "fritt" så jeg synes det er verdt en tur i bassenget! Lykke til!!
kokosyklus Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Leveringsklar i februar:-) Jeg har det samme som deg. Er i uke 30 nå og suller rundt hjemme. Nå skal vi gå en forsiktig tur i skogen, skal se hvordan det går. Ellers tar jeg en tur i svømmehallen i morgen kanskje? Om det så bare blir 100 meter. Bra for sjelen i allefall:) he he
Leveringsklar i februar:-) Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 "Hyggelig! å høre at jeg ikke er alene, kokosyklus! Ikke så lett å få folk til å forstå dette, det er jo "bare" kynnere.... Og det er sikkert godt for meg å gå litt.... Tror nok det er vanskelig for folk å sette seg inn i situasjonen, så jeg får prøve å være litt overbærende... Hadde jeg ikke vært interessert i håndarbeid, hadde jeg blitt gal. Lager litt julegaver og holder meg i gang på den måten!!! Skulle vært i svømmehallen i dag tidlig, men vært oppe tre timer med 2-åringen i natt, så det ble ikke noe. Kos deg på svømming!!!
Leveringsklar i februar:-) Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Mente "hyggelig" i gåsetegn, for det er jo ikke stas å gå slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå