LINDA*** Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jobber du i bank får du sikkert utroooolig god rente, og jobber du i blomsterbuikkk får du sikkert leftovers av blomster med deg hjem? Selv får jeg fri tilgang til leilighet i hellas:) Men det er egentlig uavhengig av selve jobben. Er ikke reisekonsulent av no slag....
~sjiraff~ Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Går det ann å få goder gjennom jobben?? hehe... Mine "goder" må vel være fleksibelitet med tankepå arbeidstid og gratis mobil...
EnUndreneMor Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 ikke en drit... for mulighet å kjøpe billige produkter, men det får man uanz om man er ansatt eller ikke, bare man har den utdannelsen jeg har sambo får 1 gratis massasje i mnd eller fri trening på spenst, samt hjemme pc og billig nett og telefoni... og mulighet til å kjøpe billige pc'r gjennom jobben..
LINDA*** Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Oi!! Gratis massasje? Ikke verst;)
-carina- Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Er så frekk at jeg stjeler meg et plaster på jobben dersom jeg har slått meg... ;o) Ellers får jeg (forhåpentligvis velfortjent) god samvittighet... ;o) Er sykepleier på sykehus! )
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 I jobben jeg hadde før jeg gikk ut i perm., fikk vi bonus, gratis mobil + at vi fikk dekka endel av mobilkostnadene, gratis trening og veiledning hos fysioterapaut, hms kom en gang i uka og hadde trening + sjekka arb. forholda, gratis avis....tror det var noe mer og..
*Rutletutt* Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Lønn, he he...jobber i staten og der er det ikke så mange goder, gitt;o) Samboer har det bedre...de har leilighet i Spania, lavere rente pga tilknyttet bank, reiser til utlandet (dog kamuflert som seminar, kurs ol;o)), billigere treningsabn, gratis mobil, bilgodtgjørelse....tja, det var vel det;o) Jobbet på Vero Moda tidligere og der fikk vi 50% på alt vi kjøpte...men med en grense på 1000,- i mnd og bare til oss selv...og det skulle jo bare mangle siden vi måtte gå med VM-klær på jobb og lønnen elles var dritdårlig:o/
EnUndreneMor Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 oi MÅTTE dere gå med di klærne?? da hade ikke jeg kunen jobbe der i og med ingen av de klæra passer meg.. hihi
*Rutletutt* Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 ....og pc gjennom jobben da... vi har forresten treningsrom på jobben og får en times betalt trening i uken;o)
*Rutletutt* Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Jepp, måtte det - kundene var jo obs på hva vi gikk i og vi var vel levende reklame;o)
Blue Lady Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Ingenting faktisk... eller kan hente pakkene mine kanskje ett døgn før de ville nådd PiB eller Postkontor. Jobber i logistikk i Posten, sorterer pakker. Har også greit lønn til å være en jobb som ikke krever utdannelse... Og er som regel ferdig på jobb 30 min før jeg skal. ) Trives godt
Mille** Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Hmmmm....tenke, tenke.....gratis kaffe? Nei, den må vi betale for! ;o( Får billig solarium, kun 1 kr per minutt. Hehe....thats it! Ja forresten, vi har en massagestol stående som vi kan bruke når/hvis vi får tid. Haha...massevis av goder her ja! NOT!!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #15 Skrevet 25. november 2007 Får ta ut så mye lønn jeg vil...uavhengig av hvor mye jeg jobber Og fri når det passer. Gratis telefon og internett hjemme. Dekket drivstoff noen ganger.
mayaya Skrevet 25. november 2007 #16 Skrevet 25. november 2007 Gratis drikke og billig mat også. Hvis man vil spise seg grønn på köttbullar
Pysa Skrevet 25. november 2007 #17 Skrevet 25. november 2007 Ingen. Men kan knabbe uante mengder med viskelær og kritt uten at noen bryr seg.
Temmelig hemmelig Skrevet 25. november 2007 #18 Skrevet 25. november 2007 Vi kan ta så mange røntgenbilder vi vil. Mest MR bilder vi tar av oss selv når vi har litt ondt for det gir ingen stråling. Ellers så blir det noen 3 retters middager igjennom året med leverandører. Så har jeg tatt noen plaster og noen store sprøyter som gutten vår leker med i badekaret.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. november 2007 #19 Skrevet 25. november 2007 Ingenting, annet enn vonde rygger og slitsomme vakter.
Fraggelhysa! Skrevet 25. november 2007 #20 Skrevet 25. november 2007 Jeg får gratis tannbehandling og så mye tannkrem og munnskyllevann jeg vil ha.... Og så er vi ute å spiser relativt ofte, jobben betaler. Så godene er jeg veldig fornøyd med.
nickoline og supermann Skrevet 25. november 2007 #21 Skrevet 25. november 2007 kommunen..............ha ha ha ha...... men har jobbet som selger i parfymebransjen. Da fikk jeg billig kosmetikk. Veldig billig. Nå har jeg kasser med kosmetikk jeg aldri får brukt opp, så om det er en gode vet jeg jammen ikke lenger. Da hadde jeg fri bil og telefon også.
LizzyG Skrevet 25. november 2007 #22 Skrevet 25. november 2007 Har gratis mobil, fått en egen laptop som jeg kan ta med meg hjem, får bra km. godgjørelse og har det ganske fleksibelt med arbeidstider så lenge jeg får gjort oppgavene mine.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 25. november 2007 #23 Skrevet 25. november 2007 Får gratis internett, dekket tlf, diesel til bilen (hvis den blir brukt i arb.sammenheng)... Ellers er det vel ikke så mye..... Får helt gratis julebord med hotellopphold, så det er jeg fornøyd med.
bente69;) Skrevet 25. november 2007 #24 Skrevet 25. november 2007 Jeg får kjøpt en ny bil pr år til innkjøpspris. Deler, tilbehør og verksted reparasjoner får jeg også til innkjøpspris. Bruktbiler får jeg nok kjøpt fler en en av hvert år til innkjøpspris. Er jo begrensa hvor mange biler jeg/vi trenger å bytte/kjøpe hvert år.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. november 2007 #25 Skrevet 25. november 2007 får litt avslag på ting jeg kjøper der, og så går vi ut og spiser 2 ganger i året som bedriften betaler Og så fikk jeg halv pris på julekort i år Utenom det så får vi bonus-gaver og julegave fra jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå