Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei! Finnes det noe triks for å holde ut kvelden på julebord eller selskap fortiden?? Prøver å hvile og sove og ikke anstrenge meg for mye på dagen, men blir allikevel utslått med mye folk og laaang kveld... Holder max 4-5 timrt, dersom kvelden ikke innebærer tvog sofakos, he he.. Er jo ikke noe problem å bare dra hjem, men noen ganger hadde det jo vært hyggelig for sambo om jeg orket et par timer til! noen tips??
LindaM_ Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg er redd det er bare å kaste inn håndkleet når kroppen sier ifra at "nå er jeg sliten..." Det er klart at det kan være kjedelig for samboer, men han kan vel alltids bli igjen litt til hvis han ikke er sliten. Litt kjedelig å være igjen alene hvis man egentlig skulle ønske at den andre også var der, men sånne valg tar man jo hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå