3troll blir til 4troll Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Er sykemeldt 50% fra studiet jeg holder på med, og holder på å gå på veggen av kjedesomhet ..
Vibe80 Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Termin 10.des, men vet veldig godt hvordan det er å gå på veggen av kjedsomhet. Har vært 100% sykemeldt nesten hele veien, nå sitter jeg bare hjemme og samboeren jobber hele tia. Jeg kommer meg ikke veldig langt for å si det slik, ganske så diger nå. Ei stund var t.o.m. klesvask moro, jeg har bakt, lest osv, men nå er ALT kjedelig! Ender opp med at jeg sitter inne på BIM og syter til andre i samme situasjon:) Er i hvertfall en god trøst å høre at andre har det like kjedlig:)
3troll blir til 4troll Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 fysj... samboeren min jobber offshore, så nå er jeg alene i 14 dager Bor i blokk i 3 etg, så klesvask er absolut ikke en favoritt hobby lenger .. aua* bekkenløsning... Kjøkkenet mitt er kjempe dårlig laget til, gamle løsninger , så vi har faktisk ikke kjøkkenbenk !!! -.. Ikke lett å bake.. bruker et bord, som er overfullt av alt det andre vi heller ikke har plass til å sette noe sted Har jo skole opg jeg kan lese på...men tror nok det er det å være ute og sosial jeg savner mest ...
Mamalicious Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Har termin 17 februar Jeg går snart på veggen! Har så vondt i ryggen, at jeg ikke orker noe lenger!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 14 feb her. Jeg er også sykemeldt 100 % pga bekken og kynnere. Jeg begynner nå å koser meg hjemme ( tok ca 3 uker til jeg innfant meg med det å være sykemeldt ) Ikke lett når en er vant til å være effektiv og stå på på jobben. Jeg bruker dagene til å strikke, mange som får tovete tøfler og votter til jul ( sparer litt penger på dette også ) Strikker også masse nusselige små ullplagg til den lille pluss at jeg har endel venninner som har fått små og da får de også noen små plagg. Koser meg egentlig nå med juleforberedelse. Håper du finner på noe så dagene går litt fortere for deg. Klem
Gjest Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Jeg har også termin 9.februar:) Jobber å synes tiden flyver av sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå