Gå til innhold

Er det halv skatt i desember av permisjonspenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter et seriøst svar:-) Altså ikke et "kanskje", hehe... har nemlig googlet det;-)

TAKK!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alltid fått det på lønna jeg har jobber for i nov.. om den komme rpå slutten av nov eller starten av des, for det er liksom den man bruker på julegaver. og da betaler man jo mye moms, så da får man igjen på lønna liksom..

Skrevet

Garantert liksom? hehe

Skrevet

har ALLTID vært slik til meg, men har lest fler innlegg her inne om det samme og da har det vært litt variert,

men i den jobben jeg er i nå kan vi velge selv når vi vil ha det.

er jo to halvskatt mnd i året, en på sommeren og en opp mot jul.. så vi har fått bestemme selv..

ring dem som har med lønninger å gjøre og si du vil ha det på denne lønnen,

har hatt noen som har tatt det på den mnd di får dårligs betalt oxo.. hehe

Skrevet

Ja, det er halv skatt i desember av permisjonspenger/lønn.

Sammenhengen mellom halv skatt og moms som er skrevet over her, er jeg derimot ikke helt enig i :-)

Skrevet

var det jeg fikk beskjed om dag jeg spurte hvorfor til di som har med lønninger å gjøre;)

Skrevet

Man har ikke halv skatt om sommeren, nei. Kun desemberlønn.

Skrevet

der jeg jobber er det to ganger halv skatt i året, og det er da der mamma jobber oxo(politiet)

og fler jeg har snakket med dette om,

Skrevet

Halv skatt er det ikke to mnd i året nei... I desember er det halv skatt og i juni er det feriepenger. Hvis moren din jobber i politiet får hun ikke halv skatt. Da har hun ingen skatt i juni pluss et feriepengetillegg :o)

Skrevet

har jeg sagt det var i juni knskje?? her får vi oxo velge.. juli eller aug..slik har det oxo vært der jeg jobbet tidligere

personlig ass

statoil

planteskole

Skrevet

Snakker om moren din i politiet jeg :o)

Uansett så er det jo ett fett hvor mye eller lite skatt man betaler diverse mnd. Det man "slipper" å betale av skatt i juni og desember ( eller andre mnd) betaler man jo bare de 10 andre mnd uansett :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...