Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Begynte å bruke de idag, og det er så deilig, selv om det var litt strev med å få de på )
melkekua™ Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Den skulle ikke være anonym altså ;o)
♡ Jersey ♡ Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Veldig vanskelige å få på ja! Men jeg er avhengig!! Brukt dem siden uke 10, nå 30... Slitt ut flere par, he he... Ingen åreknuter eller blodpropp (som jeg må være litt oppmerksom på pga genfeil... ) :-)
sund Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Bruker støttestrømper de dagene jeg vet jeg må sitte mye stille (på møter og konferanser bla) og har brukt de noen dager jeg måtte stå mye. Har begynt å få vann i kroppen, så må nok investere i et par til for å holde leggene i sjakk - og slik at jeg kommer inn i støvlettene mine mm
Sunniva78 har to små Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jepp, etter en flytur fikk jeg en åreknute på leggen, og etter det har støttestrømper vært flittig brukt... Bruker de på jobb og når jeg skal stå og gå mye. Håper de også er med på å forebygge slik at jeg ikke får flere!!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 begnte bruke litt når jeg skulle ut å reise m fly i uke 23 og fast fra uke 26... veldig greit :-) har endel vann i kroppen, men mener at jeg har klart mindre nå enn sist jeg gikk gravid... Da kunne jeg de siste 3 -4 lage "hull" helt opp på lårene... nice ;-)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 jeg har fått en del van i kroppen de siste 2 ukene,men tror jeg skal slippe å bruke støttestrømper, er 37+1 i dag så det begynner å nærme seg.
ja08 Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Brukt støttestrømper fra uke 20, da jeg oppdaget at strømpestrikken satte merke i huden etter endt arbeidsdag. Er nå snart i uke 31 og støttestrømpene bruker jeg daglig på jobb og hjemme. Hvilken uke er du anonym i nå?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Ja de har jeg brukt siden den dagen jeg merket jeg hadde vann i kroppen!!! Føler det hjelper en del!
melkekua™ Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 ja08: jeg kom tilfeldigvis borti anonymknappen når jeg skulle poste innlegget mitt ) det var ikke meningen. Jeg begynner uke 30 til tirsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå