camilyah Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Var innom føden i går og da kunne de fortelle at den lille lå i skråleie, skal på kontroll i morgen, er det noen som vet va vanlig fremgangsmåte for dette er? er førstegangsfødende..
C&M&H Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Dersom den ikke snur seg eller de greier å snu den må den nok ut "snarveien", altså med keisersnitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå