Gå til innhold

hjelp til meg som kjeder seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så kjedelig å være gravid akkurat nå... Eller egentlig ikke, er jo glad for det, men samboer jobber hele tiden (er frilans sanger og må ta de jobbene han får). Siden det er førjulstid er det jo masse konserter og sånt, og derfor jobber han MASSE. Søsteren min og alle venninne mine er ente opptatt med eksamene (for de som studerer) og de andre er opptatt av å rekke alt før jul. Og er ekstra stressa fordi de har småbarn og jobber og skal gjøre ALT på en gang... hehe..

Så jeg sitter her hjemme og kjeder meg med ryggvondten min da. Orker ikke å dra ut så mye, siden jeg får vondt av bare å gå rundt en time eller så... Har funnet ut at jeg skal lage meg hjemmeside, fordi vi har et veldig morsomt hjemmesideprogram (iweb på mac). Men vet ikke hva jeg skal skrive om? Noen som har forslag til morsomme ting man kan ha om på hjemmesiden sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei! det var en god ide!

Gjør klar en side som venner og familie kan ha tilgang til. Der kan du legge ut bilder av babyen deres når den har kommet:)

lykke til!

Så kan du lage julekort da! Tenn noen lys og kos deg med noe godt å drikke og lag julekort. Sett på en julefilm, julemusikk osv?

Skrevet

Ja, julemusikk er så koselig! Kanskje jeg er litt mer sentimental enn vanlig nå for tida, men gleder meg så veldig til jula, til å gå på midnattskonsert på lille julaften og å pynte juletreet, og å se tre nøtter for askepott (haaater mannen som kommenterer, men MÅ se den hvert år likevel...hehe), spise mandariner og nøtter og tenne kongerøkelse... blir så koselig!

Skrevet

Høres jo ut som meg jo.. To uker til termin så jeg kommer meg ikke av flekken da jeg snart er like stor som en flodhest.. Samboer jobber hele tiden og jeg er ny i byen med alle vennene på andre sida av landet. Kjempegøy! Hvertfall etter å ha gått slik i maaaange uker allerede!

Dårlig fantasi her, måtte bare får ut litt frustrasjon:) Godt å høre at det er flere som holder på å gå på veggen. Et tips til senere er jo å skrive om den lille og legg ut bilder hvis dere har familie andre steder i landet.men, det funker kanskje dårlig nå..

Skrevet

Vibe80, hvor i landet har dere flyttet da? Kjedelig å bare bli sittende hjemme... Jeg merker i alle fall at det er mye jeg ville gjort, f.eks. juleforberedelser, men da må nesten samboer eller noen andre som kjører bil være med, for jeg orker ikke å gå lenge rundt og i tillegg ta buss.. Blir så mye styr. Ikke særlig gøy å stå i kø på bussen med vondt rygg...

Har litt familie andre steder ja, men har bare bilder fra UL i uke 18 enda, så er kanskje ikke så spennende? Men blir vel mer å fortelle om snart.. :-)

Skrevet

Bor i Stavanger.. Kjenner meg igjen når du nevner juleforberedelser. Der er noe jeg har lyst til å gjøre, få julepunt i hus og pynte til advendt,...men da går det ikke å reise alene.. Ikke når jeg får kynnere i ett sett, trenger noen å holde i da:) I tillegg har jeg fått skrekksenario i hodet om at vannet går eller riene starter når jeg står alene midt i et kjøpesenter.. Ser det for meg, stående midt i kjøpesenteret med våte bukser og en stor vanndamm mellom beina med masse folk som bare står å ser på!

Skrevet

Uff ja. Det kan ikke være særlig gøy å oppleve det! Her er det vel lite sannsynlig at det skjer, siden jeg har termin 26 januar, men kommer nok til å bli litt engstelig for å dra alene på grunn av det og etterhvert.

Føler meg som en kjedelig kjæreste nå for tida, som bare sitter hjemme og venter på at samboer skal komme hjem og "underholde" meg, bli med meg på ting osv. Men jeg får nå gått meg en tur i nabolaget i det minste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...