FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Har sett stand med salg av sånne på jessheim storsenter og på strømmen storsenter, men nå som jeg vil kjøpe en, er de borte. Noen som vet hvor de selger dem, evt nettbutikk, butikk eller hvor se står nå??
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Dessverre... Men du, hvordan gikk det den natten du trodde du kanskje hadde rier? Fikk du sjekket det og hvordan går det no? Gikk det over? Jeg sitter og venter på noen selv, 2 dager over tiden... Kjedelig :-( Håper alt gikk fint med deg ihvertfall! Og lykke til med å finne veggklokker :-)
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Om du ikke finner den standen noe sted, veit jeg om en som lager på bestilling.. Han holder til i Blaker.. Da kan du få akkurat det motivet du selv vil dersom du har med et bilde.. Han heter Svein Samuelsen, og driver noe som heter "ting av tre"..
Bobine Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Ellers går det an å ringe senterkontoret på et av sentrene du vet han var, og spørre om navn etc på vedkommende som hadde standen. Så går det kanskje an å få kontakt og finne ut hvor vedkommende holder seg om dagen. Helt sikkert ute på et senter en plass, dette skulle jeg tro er høysesong for de også
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Hey:-) Det gikk over utpå morgenkvisten, har masse kynnere enda, men de er ikke vonde.. Fikk ikke kommet inn på chatten heller, måtte oppdatere java og greier, tok jo hundre år. Må si jeg var rimelig nervøs natt til torsdag, får jeg slike igjen ringer jeg føden.. Får håpe riene kommer til deg snart da, riene mine begynte på termindatoen min forrige gang så jeg aner ikke hvor kjipt det må være å gå over den.. Prøvd noen kjerringråd da??
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Godt det ga seg!!! :-) Har prøvd "fødepizza" i går og skal det i dag også... Gått litt i bakker, gnidd brystvortene (hehe...) og blitt massert på føttene. Har masse kynnere, som sikkert flater ut livmorhalsen og gjør det mer modent, men de har ikke gått over til rier ennå... Egentlig er jeg litt nervøs for at det skal skje no, for veiene er isglatte her og vi har halvannen time å kjøre :-/ Jaja, det skjer når det skjer, er jo moden og har 2 cm åpning, så satser på det ikke blir altfor lenge til :-)
God gammel aargang - født Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Det står en fyr på senteret på Skedsmokorset og selger veggklokker, velkommenskilt og annet med dyremotiv på. Motivene er malt på stein. Er det det du mener? Han skulle i hvert fall være på senteret fram til jul.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 http://www.breimyr.no/klokker01.htm http://www.shops.no/kategori.asp?bid=1180&maingroup=Veggur http://www.malurten.no/ Veit ikkje heilt ka du ser etter, men her er ivertfall nåkre side du kan kike innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå