Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha planlagt ks 12.des og tenker at vi må jo ha en liten julegave under treet til den lille også. Noen som har et bra forslag til hva d kan være? vi har en gutt på 2,5 år fra før så vi har alt av utstyr allrede...eneste hvis d blir ei jente at vi f.eks kan kjøpe noe jenteklær..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger samme tips, har termin 10. des. I tillegg får småen penger fra familie langveis fra. Har allerede 1000,- jeg må kjøpe noe for.. Føler jo vi har de som trengs, men kanskje vi kan spleise med andre på en voksipose.. Vet heller ikke kjønn, men blir det jente før julaften så skal jeg ut å kjøpe en fin julekjole:)

Skrevet

Hva med å opprette en konto? Sette inn litt penger, evt de dere har fått, og så kan dere spare litt hvert år til barnet er feks 18 og skal studere eller noe?? Øremerk kronene til noe spesielt!

Da kommer nok 1000-lappene godt med :-)

Skrevet

Vi har kjøpt en søt og deilig bamse til vår lillegutt som kommer med keisersnitt 10.12. Den skal pakkes inn og være fra mamma og pappa på hans første julaften. Vi har jo selvsagt kjøpt en hel masse klær, utstyr og annet stæsj til vår førstefødte, men tenker at bamsen kan være "den fikk du til din første jul". Også kan jeg legge til at jeg ikke fant søt nok bamse i lekebutikkene, men måtte i interiørbutikk for å finne den rette bamsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...