Gå til innhold

Når kan jeg teste?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha mens 4.desember. Pleier å få mens et par dager før, når kan jeg teste da? Holder på å dø av spenning her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann du, jeg vet akkurat hvordan du har det! Skal selv ha mens 6.desember - noe jeg selvfølgelig håper å ikke få! Tenker på det hele tiden, klarer nesten ikke konsentrere meg om alle eksamene jeg har foran meg de neste 3 ukene! Jeg har forstått det slik at man må vente til dagen etter...altså 5.desember i ditt tilfelle, men er det noen som vet om testene kan gi utslag tidlig?? Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp tester kan gi utslag før man forventer mens. 11 dager etter befruktning er visst det tidligste i teorien. Kommer an på hvor følsom testen er. Men test produsentene anbefaler å vente til dagen etter forventet mens. Men det skader jo ikke å prøve før. Ser flere her inne har testet positivt allerede 5 dager før forventet mens, men det hører til sjeldenhetene og skyldes nok heller at man ikke har 100 % oversikt over når eggløsning var og man forventer mens. Lykke til dere! Klarte selv ikke vente, testet negativt fire dager før forventet mens, men skal nå holde ut til dagen jeg forventer. Spennende, men er overbevist om at jeg ikke er gravid desverre. :( Og da blir det leeenge til neste forsøk, Mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet svakt positivt 4 dager før med datteren vår, tror det er derfor jeg er så utålmodig. Men føler ikke at jeg har noe symptomer på at jeg er gravid så er redd jeg blir skuffet! Men da satser vi på septemberbarn:-) Gravid på første forsøk med datteren vår så er veldig spent om vi skal lykkes like bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...