3b@rnsmor-30* Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 ...og 4. kommer seinere i dag! deilig å være i gang... ender nok opp med å ha mer enn 7 sorter innen jul.... har nå kokosmakroner, serinakaker og kanel-tebrød klare. også skal vi bake pepperkaker etter middag! veit jeg får smulteringer av mine foreldre og lefse og kransekake av svigermor. kanskje hun baker krumkaker i år også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå