mirredutt Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Finnes den i flere fargenyanser? Hvilken farge bruker i såfall dere?
Blue Lady Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 light beige heter den fargen jeg bruker
Stavangerdamen Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 01 bruker jeg. Det er den lyseste. Bedre å ha litt for lys enn litt for mørk.
Papegøyeblomst Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 De som selger den i parfymerier, skal ha peil på hvilken fargenyanse som passer deg best - på Esthetique prøvde ekspeditrisen på meg, så vi fant ut hvilken farge jeg skulle ha...
chill+enda en til Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Min er også ganske lys. De skal ha peil hos parfymeriet iallefall. Be om litt hjelp, så blir det nok så bra så. Jeg elsker den tryllepennen der! Og nå er jeg nesten tom, må nok ut og shoppe snart. (huff, så dumt )
nickoline og supermann Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 da jeg jobbet var den i to farger. en lys og en for veldig mørke. Den lyse passer til de fleste.........knallbra produkt. har jo fått pris for beste produkt for en del år siden. Mange som har prøvd å lage liknende produkt etterpå, men ingen er like gode.......absolutt ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå