Prins&Prinsessa Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 vi er to venninner som har holdt sammen siden sist på barneskolen. Vi har ALLTID elsket Bon Jovi og det har på en måte bestandig vært vårt. For 1 1/2 år siden holdt de en kjempe konsert i london og vi hadde biletter FREMST i sirkelen. Men så ble jeg gravid og vi fikk ikke byttet til sitteplasser pga at vi ikke ville få billettene før vi ankom hotellet. Så vi dro aldri (var langt på vei da konserte skulle være.) Nå skal de spille i oslo til sommeren og vi har snakket en liten stund om hvorgøy det skal bli, da er hun ganske gravid, men vi kan jo få sitteplasser. Snakket masse om å ta fri onsdag til søndag fra jobb (hun bod i nord og je i sør) Men i dag sier hu at samboern hennes også skal være med. Vi har jo ikke kjøpt billetter enda. Jeg ble så paff at jeg bare sa ja..men angrer som F på at jeg sa ja... Er så lei meg nå for gledet meg så inderlig til det.....
mammamamut Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 ehhh... hvorfor er det så gale at samboren hennes vil være med da? Hadde det vært meg så hadde jeg såklart tatt med samboer! Er det noe å bli paff over?
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 kan ikke du ta med deg samboeren også da. også kan dere kose dere alle fire!!!!!!! det ville jeg gjort =)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Enig med hun over! Er det noe å bli paff for?
2barns mor Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Dess fler, dess ber ( som vi sier i Trøndelag)!!
Prins&Prinsessa Skrevet 25. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2007 Okey...sorry. Skulle kanskje sagt at min samboer er metall mannen, og har ikke så lyst å dra, så har ikke lyst å dra med han da. Og venninna mi og kjæresten er nesten ufordragelige å være sammen med samtidig. Må da være lov å si det? De er veldig hyggelige. men når de er sammen overser de alle andre, å tro meg har prøvd å være sammen med de alle steder. Både hjemme, på byen og andre steder. Syns ikke det er no gøy. har lyst å ha det gøy ikke være 5 hjul på vogna... Skjønner??
~sjiraff~ Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Du otelot noen viktige detaljer i hovedinnlegget ditt ja )
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 ja i grunnen... min mann er også metallfan... men han hadde nok blitt med på en så stor konsert og kost seg skikkelig for min skyld =)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Bare snakk med henne om dette igjen...si at du blei lei deg fordi du trodde det bare skulle være dere to. Jeg vet åssen det er å være det femte hjulet på vogna, så jeg forstår godt dine reaksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå