Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har flere spørsmål i forbindelse med flyttinga. Får vi solgt huset vårt? For hvor mye? Går det for over eller under prisantydning? Jeg 200974, han 300868. Nok en gang takk........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk først opp en følelse på at det kom til å gå trått med å få solgt huset, men så fikk jeg opp en god følelse etterpå..har dere prøvd å selge lenge kanskje? for viss det så tror jeg dere får solgt det snart...føler at huset kommer til å bli solgt for rundt 1.900.000 vet ikke om det er over eller under prisantydning men det føles som det er over...

(kanskje jeg er helt på bærtur....har ikke hatt noen kjempegod spåperiode i det siste..sliter litt med å få opp "gode" bilder...

gi meg en tilbakemelding så kanskje jeg klarer å se mer..)

lykke til...

tror absolutt dere får solgt over takst for ser dere godt fornøyde vertfall...

Skrevet

Vi har ikke lagt det ut for salg ennå. Tenkte å vente til etter jul. Håper du tar feil med 1,9. He, he... Da vil vi nok ikke se så førnøyd ut. Tror taksten blir mellom 2,5 og 3 en plass. Men om du ser at det går for over takst, så blir vi nok fornøyde. Takk

Skrevet

hehe...da bomma jeg litt ja:)

men føler dere får over takst likevel...er av og til litt vanskelig å se sånne ting (eksakte tall)..men dere blir nok fornøyde...bare ikke vente for lenge så prisen faller:)

lykke til...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...