Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 dere kommer til å få sååååå sinnsykt masse klær og diverse ting på sylehuset av familien deres og venner. så det kan være lurt å ikke ta helt av hehe...vi fikk 2 babygymmer, leker, og 4 bæreposer med klær!! herregud måtte sette igjen blomstene vi fikk =)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ikke alle som får det da Vi fikk ikke så mye klær
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Alle trenger ikke få det samme som deg vettu....... Vi fikk ikke så mye, for de rengte med at alle kjøpte klær. Så vi fikk bøker å div. Flere å flere som tenker slik nå.(ingen som kjøper klær, for det kjøper alle) Vi skal iallefall handle klær i de minste størrelsene denne gangen.. Å hvis noen kjøper klær så kjøper de som regel ganske store størrelser så de har noe å vokse i. Det var min mening.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Vel, svigersøstra mi fødte for en måneds tid siden og det eneste hun fikk var en sparkebukse.. så det er ikke alle som får all verdens! Ser jo også at både foreldre og svigerforeldre sper ut i dyre dommer til de kommende barnebarna..slik har det ikke vært her, vi har måtte kjøpt alt selv og har kjøpt inn alt det nødvendige vi trenger. orker ikke å ta noen sjanse med å vente å se hva vi får på føden..for regner med det ikke blir store greiene...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 skal si du er heldig. fikk ikke halvparten av det en gang. ikke alle som er i samme situasjon som deg.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Åh! Det var jo bare et velment råd..ingen vits i å fyre pga av d vel=)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Skjønner hva du mener Mamma&LilleVenn=) En annen ting er at nå er det jo snart jul....kan jo være at venner og familie har lyst til å kjøpe litt til babyen som julegave til de vordende foreldrene?? Jeg har vært veldig heldig, får låne massevis av klær fra svigerinnen min. Supertakknemlig for det=)
Sunniva78 har to små Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Er forbredt på at det kommer endel klær i gave ja, men vet at folk flest kjøper i str 62 og oppover. Derfor har jeg kun kjøpt bittelitt i 50, og endel i 56. Har ventet på baby i 4 år, så jeg klarer ikke å dy meg... Storkoser meg når jeg handler inn de små plaggene:-)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Ikke alle som får besøk på sykehuset ;o) Men at man ofte får litt når man har kommet hjem er greit nok. Jeg synes det er viktig at man får kjøpe litt selv. merker det siden dette er siste babyen vi skal ha. Nå vil jeg bestemme litt selv... ;o) De fleste ting man får, henger det lapper på, slik at man kan bytte de. Ingen vits med mange mange klær i str 56, 62 o.l. Bytt det heller til noe større. Babyer trenger ikke nye antrekk hver dag ;o) Jeg ser frem til å handle litt etterhvert, men føler at jeg har god tid ) Satser på januarsalget, for det er surt å handle ting på full pris, og så er de til halve prisen en mnd etterpå.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Hehe,ja du sier noe der,er helt enig,tulla vår har ikke kommet engang og vi har fått hvertfall en søplesekk med klær,besteforeldre kan ta liiiitt av;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå