Gå til innhold

hva synes dere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutt Noah Xander :)

jente Leah Ivana :)

det er navna jeg har valgt ,om jeg får jente eller gutt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Less is more; hadde valgt ett fornavn. Blir litt Märtha og Ari over de kombinasjonene dere. Men, det er jo bare min mening ;)

Skrevet

Sjikkeli stygge navn.. æsj..

Stakkars unga. Tænk itj dokker på dæm når dokker vælge navn??????

Skrevet

Veldig fine navn synes jeg:) Synes fornavnene var finest; Noah og Leah:)

Skrevet

Siden du spør, så regner jeg med du vil ha ærlige svar...? Disse likte jeg aldeles ikke. Noah og Leah er OK navn, men resten syntes jeg hørtes rett og slett dumt ut... Beklager, men det er mitt synspunkt.

Skrevet

noah er kjempe fint leah sådär.. ivana høres ut som en russerhore:) men min mening:)

Skrevet

Ha ha!! Litt enig med deg om Ivana.. Liker ikke navnene deres så godt, men dere må jo bestemme det på egenhånd. Hvis dere har bestemt dere bør dere nesten ikke spørre her, for folk er så ærlige;) Kjedelighvis det skal ødelegge gleden!!

Skrevet

Noah er kjeeeempe fint.heter lille gulle mitt,men han heter aleksander som mellom navn da=)

Hva med noah leander,isteden for xander,synst det ble litt tungt...? eller eller? hehe....

Leah,er faktisk ett av mine valg nå,visst vi får jente.det er kjempe fint det og. og kompinasjonen Leah Ivana var igrunn fin den...hum...hehe... skal ikke stjele asso...hihi..

men fine navn begge to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...