Gå til innhold

Trenger litt hjelp:) FF-chart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen som har peiling kan se på charten min. Jeg har nettopp begynt å tempe, og skjønner igrunn ikke så veldig mye:p Jeg har ikke fått tempet hele syklusen, da jeg bestilte termometer fra nettet litt seint. Fikk tr. den 10.ende, og fikk ikke begynt å tempe før 17. Men slik som jeg har skjønt det så er det dagen før tempen stiger man har el? Ivertfall ser det ut som om jeg hadde el. den 20.ende. Kan det stemme? Det betyr isåfall at syklusen min kommer til å være veldig kort denne månden, noe den ikke pleier å være. Etter pilleslutt har den vert på 30 dager, 29 dager og 34 dager. Så jeg skjønner ikke helt hvordan jeg kan ha el så tidlig. Har regnet med den kommer en gang mellom den 24-29 så jeg begynte ikke me el-tester før den 24.

Ble litt langt dette, mn det jeg lurer på er om jeg tar rett i at det ser ut som om jeg allerede har hatt el??:) Her er Charten:

http://www.fertilityfriend.com/ttc/calendar_module.php?cd=6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Kan jo hende at du har veldig lang lutealfase. Jeg kan godt se på charten din, men kommer ikke inn på den adressen. Du må trykke på sharing (på venstre side) og home page setup. Og der står adressen under "Your Charting Home Page Web Address:" :)

Skrevet

Etter pilleslutt trenger ikke syklusene dine være stabile enda. Så det er mulig du får en kort syklus. Du kan ha lang lutealfase, men ikke så mange dager mer enn 14 dager. Jeg tipper du får en kort syklus

Skrevet

okei, takk for hjelpen:) er jo igrunn bare å vente å se da;)

Skrevet

Ser ut som du hadde EL på dag 11:) Men den kan ha vært på dag 15 og siden du hadde watery der og tempen steg i dag. Om noen dager er det nok lettere å se. Masse lykke til, håper det klaffer for dere!

Skrevet

ja, det jeg trodde og:) då hadde jeg el dagen før jeg begynte å teste. har testet hver dag siden, så tror ikke den var i går. Så da må jeg ha en veldig kort syklus denne månden. Jaja, får bare vente å se om det har klaffet da:)

Tusen takk for hjelpen!;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...