Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Idag etter at jeg hadde vært på do og tørket med merket jeg at det var en "slimklump" på papiret. Hva kan det være? Godt mulig det kan være en "oppsamling" av utflod, men ble litt bekymret uansett... Kan vel ikke være noe med slimproppen vel? Er 22+6
jentahans Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 nei det tror jeg ikke... er ofte slik med meg men er bare i perioder, noen ganger har man mer utflod enn andre.. så lenge det ikke er veldig smuldrete og slikt så tror jeg alt eg ok. er det smuldrete kan det vere soppinnfeksjon. Kanskje det er rester etter sæd vist du nylig har hatt sex? Tror ikke du skal bekymre deg:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Ja, har fått mer utflod når jeg er gravid, og hadde faktisk sex igårkveld, men har aldri opplevd noe lignende:) Er nok ikke soppinfeksjon, så da tar jeg det bare med ro:))
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Dersom det skulle være slimproppen, tror jeg heller ikke du trenger å bekymre deg heller. Dersom den går før det er klart for fødsel, så vil den vokse tilbake igjen ganske så snart. Bare unngå karbad ol den nærmeste uken dersom du tror det kan være den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå