Gå til innhold

hvordan går det med alle august mammaene da??


Gjest

Anbefalte innlegg

Her går det fint, Thea er 3månder og 18dager, hun smiler mye, og vi har fått høre latteren hennes, det var stort!!!

 

På 3mnd kontrollen var hun 6670g, akkurat 3kg og 10g tyngre enn når hun ble født. Hun er nå 64cm. En lang jente :)

 

Dagene går med til amming og kos, hun sover stortsett greit om natten, hun får pupp ca 2 ganger...fra hun legger seg til vi står opp.Mne kan variere veldig..hehe

 

Dere da?? Hvordan er det med dere????

Om det er noe nsom titter innom her innimellom da...er jo ikke sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.....

Jeg titter innom...:)

Den lille jenta mi Aurora ble faktisk 4 måna på søndag den 25.november...

Så hun er egentlig en juli baby, men jeg hadde termin i august så derfor er jeg her inne:)

Hun har blit stor, hele 6 kg å 62 cm lang:) Så ikke riktig så lang så di jente:)

Her om dagene storkoser vi oss i nytt hus å gleder oss veldig til å feire jul med vår lille pie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan mammaer!

Her går det også veldig fint, å bli mamma er ubeskrivelig flott! Fikk Daniel 28 august, og tiden frem til i dag, da han er 3mnd, har gått fort. Men samtidig føles det som en evighet siden jeg gikk gravid. Savner det litt å ha den stramme kulen foran på magen i stedenfor det som er der nå; et falleferdig forlatt hus!

 

Daniel smilte på dagen 4 uker gammel og det var så herlig. Han er en utrolig blid og snill gutt. Liker å leke på matte og titte på leker som beveger seg, prater masse og er veldig glad i kontakt med mennesker også. Han har fra han var 10 uker sovet natten gjennom. Innimellom hender det at han må ammes i 03 tiden og igjen sånn 06 og deretter 08, men det er ikke ofte. Han tar kvelden mellom 21 og 22.

 

I morgen er det 3mnd kontroll og vaksine! Stakkars liten synes synd på ham som skal stikkes, og gruer meg til det. Han er nå ca 5,7kg kg 60cm lang. Lagt på seg 2,2kg på 3mnd.

 

Det var litt om oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,jeg har byttet nick var tidligere vr14....jeg har lille Rine,eller ikke så liten hun er 3.5 mnd å veier 8235 og er 64.5 cm på kun morsmelk.....stor kjempe fornøyd blid jente som sover godt om natten:) vi er bare lykkelige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Jenta vår ble 4 mnd 25. nov, så hun er jo julibaby, men hadde termin i aug, så jeg er fortsatt på denne klubben:)

 

Hun er nå 6780g og 62cm. Har begynt med grøt for halvannen uke siden, og det er jo så godt:) Har sovet hele natta fra hun ble født, men nå legger hun seg tidligere på kvelden også. Mellom 18 og 20 en gang:) Oppe mellom 7 og 10. Kjempegreit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også berre fint. Storkoser oss med jenta vår. Er ei stor jente på 4 mnd og er ca 7 kg og 63 cm lang. LIkner masse på pappaen sin.:)

 

Amminga går igrunn veldig greit, men ho liker godt å ligge litt ekstra til puppen...får ho ikkje til å ta smokk.. og eg gir ho henne fleire ganger for natta. Bruker legge seg i 8 tida og våkner rundt 1 for meir mat...og då sover ho vel til ca 05, MEN dette varierer også..

 

Tida går altfor fort.Men nyter verkelg spedbarnstida..kos dere alle!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia æ fikk min lille jente t verden 3 august.di satte kur på mæ si æ lak så mye fotervann dn siste månden og slimproppen gikk to uke før di satt mæ på kur.nu e ho 4 månda og smilanes og blid.di tre første måndan hadde ho kolikk.dn siste uka har ho sove hele natta,bare drikket litt vann av og t.på tre månders kontrollen veide ho litt over 6 kilo og va da 64.5 cm.ønsker doker alle en riktig god jul og ett kjempe flott nytt år.stooor klem t dokker alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...