fjollefrua Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Noen tips til steder og besøke, markeder, etc i osloområdet nå før jul... Hadde tenkt kanskje en tur til hadeland glssverk, folkemuseet og drøbak... Noen med flere tips?
tryde Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 skal det ikke være julemarked på rådhusplassen? I Drøbak skal det være julemarked alle helgene i desember..?
fjollefrua Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 vet ikke med rådhusplassen, men det er alle helgene i drøbak ihvertfall. lørdag 11-16 og søn 11-15
kokosyklus Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 juleshow på latter på Aker brygge:) www.latter.no tror jeg
fjollefrua Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 ingen som vet om noen andre markeder eller noe?
CB-BabyBoy Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Julemarkedet på rådhusplassen åpner 29 nov - du kan se her http://www.julemarked.no/ Jeg søkte på google og fikk opp dette blant annet; her skal det stå om de fleste arrangement i Oslo. Jeg ville kanskje lest Aften Aften på torsdag og fredag, de pleier vel å informere og annonsere om sånne ting. Tror det på Rådhusplassen kan bli fint, detr bra de setter igang sånne ting for Oslo har vært elendig på det i forhold til Stockholm, København og Gøteborg
EM69 Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Det settes opp julemarked på Rådhusplassen og det ser ut til å bli riktig så fint! Gleder meg til å ta en titt når det åpner. MVH
Frukten og To små Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 har tenkt meg på julemarkedet på rådhusplassen fått billetter til konserten i jacobs kirke noe mer har vi ikke planlagt da jeg har termin om 5 dager
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Julemarked på Rådhusplassen fra 1. desember tror jeg det er. Det er også julemarked på folkemuseet. Hvis du vil gjøre noe riktig koselig kan du ta en tur til Losby 3. søndag i advent. Da er det nissemarsj. En koselig tur inn til Mønevann med hest og vogn for barna mens voksne går. På Mønevann er det bål og pepperkaker og gløgg. Besøksgården og kafe er åpen og det er "gudstjeneste" i fjøset. Husfliden har også utsalg. Utrolig koselig Du kan lese mer på http://lorenskog-kultur.no/losby/ God juuuuuuul!!!!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Vi tenkte å reise til bærums verk, der er det julemarked hver helg, med hest&slede, gløgg og flott julegate. Fikk det anbefalt i fjor, men da rakk vi aldri å reise dit, men nå SKAL vi få det med oss. Ellers tennes julegranen flere steder neste søndag, bla. på valkyreplass og youngstorget.. Blir med julemusikk, og dessuten mener jeg at det er julemarked også på youngtorget. Også på Blå pleier det å være julemarked, men vet ikke helt dato for det. Neste helg er det også Oslo Lysfestival, men jeg vet ikke helt hva det dreier seg om.. Du kan se her: http://www.osloarr.no/lysfest.html og ellers anbefaler jeg å sjekke www.aktivioslo.no, for det står vel det meste av arrangementer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå