Gå til innhold

Noen som blir med og tester 12.desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så gøy å teste sammen med noen andre og fint å ha noen å prate med frem til da også.

Noen andre som har tenkt å teste 12. desember?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, jeg er med:) Har IKM rundt 10 desember, så om ikke tanta har kommet tester jeg rundt da:)

Skrevet

Så gøy! Koselig at vi er flere.

Du har EL rundt disse dager?

Jeg har IKM enten 10.desember eller 13.desember. Så da tester jeg mellom disse datoene. I tillegg har jeg eksamen 11. desember og vil ikke forstyrre tankene mer enn jeg absolutt må. Positiv test hadde vært en utrolig fin adventsgave. :D

Skrevet

jeg er også med. da må vi meldes litt før så vi kan oppdatere hverandre:):)

Skrevet

Jeg har IKM 10 eller 11, så er med på å teste 12 hvis tanta ikke har kommet til det;) Hadde vært såå koselig med en positiv test i førjulsgave!

Skrevet

ja, har regnet ut at jeg skal ha el rundt disse dager:) men jeg har begynt å tempe denne mnd., så jeg har blitt litt forvirret av det. Ser ut som om jeg allerede hadde el. rundt den 20.ende. Men jeg har ikke så mye peiling på det der, så kan hende jeg tar feil. Vi har no sikra oss med kos annenhver dag denne mnd uansett, så den kan noe være korti den vil igrunn;p

Hehe, kansje lurt å vente til etter eksamen med testing ja;D Det er nok ikke lett å tenke på mye annet en baby om du skulle få positiv test;) Ja tenk, det hadde vert den perfekte adventsgaven, en liten spire i magen!=D Så koslig å feire jul med familien, med en liten hemmelighet i magen:) Så vi får håpe det blir desemberspire på oss:)

Har du barn fra før eller er det din første?

Skrevet

Jeg blir gjerne med å teste den 12!

Har IKM den 14., men sist fikk jeg svak positiv test 4 dager før...:) Er i min 1.pp etter sa, og håper at en frisk og sterk spire fester seg denne pp. Har klaffet i 1.pp begge gangene jeg har vært gravid tidligere, så er ved veldig godt mot!

Håper dere alle koser dere masse den kommende uka, det skal hvertfall vi gjøre!!:P

Skrevet

Jeg blir også med å teste da:)Har IKM 10 desember og åper selvfølgelig at tanta har tatt ferie;)

Skrevet

Så bra at vi er en hel gjeng. :)

Hvordan går det med dere alle sammen i dag?

Jeg er spylei av hjemmeeksamenen min.

Skrevet

Her går det bare bra, deg da?

Du jobber med eksamen?Skjønner godt du er lei....

når har du el igjen?Det er vel ganske likt som meg tror jeg?

Skrevet

Jeg har ikm 10. desember... Kommer nok til å teste den dagen, tror ikke jeg klarer å holde meg heeeeelt til 12.... Hehe:p

Men godt å ha noen å dele ventetiden med likevel:)

Noen som har merket noe rundt el og sånt? Jeg har hatt endel stikninger nederst i magen, pluss masse utflod. Denne helgen har jeg likevel nesten ikke tenkt på at vi prøver å bli gravide, men vi har hatt masse god sex likevel:) -så nå sitter jeg og tenker at jeg håper at noen av svømmerne nådde frem, og at spiren klorer seg fast!=)

3pp

Skrevet

Hehe har merket litt murringer....har ikke orket å ta el tester denne gange. Prøver å tenke minst mulig på det....hvor mange ganger har dere sex om dagen nå rundt el?

Skrevet

Jeg tar heller ikke noen tester, satser bare på å ha endel sex og håper det klaffer:) -føler for min sin del at det blir mye mer stress viss vi skal begynne å ta el-tester... Det får heller bli viss vi holder på mye lenger uten at det klaffer...

Uten at det har vært planlagt, har vi hatt sex morgen og kveld både fredag og lørdag, idag tidlig og nå for en time siden... -lysten har bare kastet seg over meg denne helgen=)=) Hehe:p

Skrevet

Hehe det er bra:)Har vært flink til å hverken stresse eller tenke noe på det denne mnd. Hadde nesten glemt jeg har el i morgen..

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Vi er i 3pp nå, så ikke lenge nok til å gi opp håpet, men lenge nok til å virkeli håpe at det klaffer nå;) men vi er med godt mot:)

samboeren min har en sønn på 10 fra før, jeg har ingen...

har dere noen fra før?

Skrevet

Charlotte, jeg er usikker på når jeg har EL. Enten 10. eller 13. Så derfor tester jeg litt midtimellom. :)

Hvordan går det på jobben? Travelt?

Skrevet

Nei, vi prøver på vår 1. Håper det klaffer snart vi og. hadde liksom håpet det skulle klaffe før jul. Mormor er like spent hver gang, hehe.

Vi får håpe det klaffer for oss begge da:)

Skrevet

Spennende. Nå får vi håpe det klaffer så vi kan gå på trilletur til høsten:)

Det går bra, vært en hektisk uke. Fri helt til onsdag så det er deilig å passer jo kjempe bra med el og alt. Deg da?:)

Skrevet

her er det kun jeg og min kjære som vet at vi prøver, pluss et vennepar, som nettopp har funnet ut at de er gravide:) -så håper det klaffer av den grunn også, kos å ha noen kjente å være gravid sammen med og trille sammen med når den tiden kommer:) vil at det går nå, blir sånn finfin julegave å gi til mine foreldre, som ikke har noen barnebarn fra før:)

vi satser på at vi får det til alle sammen her inne=)

Skrevet

Hiver meg på testing den 12.des:) Om ikke tanta har kommet da...har ikm den 10 hvis syklusen holder seg på 27 dager:) Og da passer det fint med en test da:)

skal teste fredag 7.des også for skal på julebord og har noen venner vi kanskje vil fortelle d til da hvis hcg har gitt utslag og jeg er gravid.

men hvis negativ og ingen tr 10.des tester jeg sammen med dere den 12:) Gjør det sikkert uansett for å være 100% sikker:)

Skrevet

jeg er og med å tester 12 des. ååååå blir utrolig spennende da. er bare 2 pp så blir ikke kjempe skuffa om det ikke går.....men hadde seff blitt UTROLIG glad om testen viste positivt! blir veldig moro å se hvem det har klaffet for denne mnd da=) håper det er MANGE av oss som får en helt spesiell julegave i år!

Skrevet

har ikm ca den 10 december jeg også:) fikk positiv el test på fredagen. så denne fredagen skal jeg til lege å få tatt en blodprøve for å se om d stemmer. har testet pos på el test flere ganger uten at jeg har hatt el..;( så nå krysser jeg alt jeg kan krysse å håper på d beste:)

Skrevet

Jeg er med på testing 12.desember!! Har IKM 9.desember sånn ca da, litt rar syklus i det siste, men den 12. er bankers!! LYKKE LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter?

Skrevet

her går det bra, har hatt EL. kan ikke kjenne noen graviditets symptomer, men det er vel kanskje litt tidlig ennå eller??? håper det sitter denne gange, både for meg og dere andre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...