Gå til innhold

Pusen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser hvor det er blitt av pusen min? Hun forsvant den 19 oktober. Vet ikke hva slags informasjon dere trenger for å se dette, men fødselsdatoen min er 051176. Tusen takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde vært greit å vite hvordan den så ut...føler den er rødspraglet/oransje (om du skjønte).

men viss d er feil så må du skrive hvordan den ser ut...

Skrevet

Den er grå,sort, hvit spraglete, men vi har en til som er rødspraglete:-). Hun har "eyeliner". Hvite poter og hvitt bryst. Stripete hale i grått og sort.

Skrevet

oki:) da var d nok den du har hjemme jeg så..

tror kanskje ikke pusen din er i live lenger...føler ikke noen sterke energier fra den...kan evt hende at den er veldig langt borte fra der den skal vere da...at den har gått seg bort...men klarer ikke å se at den kommer hjem til dere...i vertfall ikke før jul...

uff håper jeg tar feil og at den kommer hjem snart...

(er så veldig glad i katter selv, har en helt grå en her rett attme meg, katter er kloke dyr)

var vel ikke så mye hjelp dette akkurat men...

Skrevet

Så trist med katten din. Håper den dukker opp igjen, har ingen svar på hva som er skjedd eller om den kommer tilbake.

Skrevet

Det er det jeg frykter jeg også. Hun har nemlig alltid kommet hjem, og den siste tiden har hun vært veldig innekatt for så å forsvinne. Vi har også flyttet, men har vært og tittet på det gamle stedet.

Skrevet

Vil bare oppfordre til å ikke gi opp!

For noen år siden flyttet vi først en gang, og noen mnd senere flyttet jeg og min daværende samboer fra hverandre, og etter ca en mnd forvsant først den ene katten mi, og en uke senere den andre, de pleide også å komme hjem hele tiden.

Jeg satte opp lapper og annonser overalt men ingenting skjedde.

Noen ringte men det var alltid feil katt.

Så var det noen som hadde sett en katt som passet beskrivelsen av den ene ikke så langt fra det første stedet vi bodde, så jeg kjørte forbi der ofte, og gikk rundt i området der og ropte flere kvelder uten at det kom noen katt.

Så etterhvert ga jeg opp, men en dag som jeg tilfeldigvis kjørte i det området så jeg en katt som lignet på min, så jeg stoppet og fikk lokket katten til meg, og det viste seg faktisk å være henne. Da hadde hun vært borte i 3 mnd, hun ble borte i slutten av juli og dette var i mnd skiftet oktober/november.

2 mnd etter det igjen var jeg i Thailand, og mor hadde sett en annonse om noen som hadde funnet en katt som passet beskrivelsen på den andre katten min, så hun dro og hentet den, og det var faktisk riktig katt det også. Hun hadde gått i en helt annen retning, men var ikke mer enn 4-5km fra det stedet jeg hadde flyttet til.

Så det er håp, jeg fikk igjen begge mine!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...