Gå til innhold

kommer barnetrygden alltid i posten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

 

lurer på en ting ang. barnetrygd....kommer den alltid som giro utbetaling i posten? eller kommer den inn på kontoen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I brevet jeg fikk fra nav sto det at jeg måtte oppgi hvilket kontonummer barnetrygden skulle settes inn på. Kanskje du også må gjøre det.

Skrevet

Første gangen kom den i posten hos oss fordi jeg hadde glemt å si ifra om hvilket kontonr jeg ville ha den innbetalt på;) Da jeg endelig klarte å få gitt NAV kontonr mitt kom barnetrygden inn på kontoen:)

Skrevet

kommer rett inn på konto:) vist du får den på giro så har de ikke kontonr ditt. så da er d bare å ringe de.. når d kommer på giro så må mann betale gebyr oxo...

Skrevet

Man trenger ikke betale gebyr på barnetrygd.

Er andre regler for det:)

Skrevet

takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...