skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 hei! lurer på en ting ang. barnetrygd....kommer den alltid som giro utbetaling i posten? eller kommer den inn på kontoen deres?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 I brevet jeg fikk fra nav sto det at jeg måtte oppgi hvilket kontonummer barnetrygden skulle settes inn på. Kanskje du også må gjøre det.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Første gangen kom den i posten hos oss fordi jeg hadde glemt å si ifra om hvilket kontonr jeg ville ha den innbetalt på Da jeg endelig klarte å få gitt NAV kontonr mitt kom barnetrygden inn på kontoen:)
fox`y Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 kommer rett inn på konto:) vist du får den på giro så har de ikke kontonr ditt. så da er d bare å ringe de.. når d kommer på giro så må mann betale gebyr oxo...
*Smiley* Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Man trenger ikke betale gebyr på barnetrygd. Er andre regler for det:)
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 25. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2007 takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå