JPG2011 Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Sliter sånn med bekkenløsning. Jeg kan overhodet ikke gå mer enn 20 min med krykker før tårene står i øynene. Og tvinger jeg meg selv, så er jeg fullstendig ødelagt resten av dagen. Julen nærmer seg og jeg skulle så gjerne ha kjøpt julegaver, men jeg har ikke sjangs til å gå. Skal jeg få lånt meg en rullestol så jeg får vært med litt og kommet meg litt ut? Jeg blir så isolert, at jeg går på veggen snart.
*Super*Mamman* Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Har du forsøkt fysioterapi og/eller akupunktur?
velger nick en annen dag Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hei. Skjønner hvordan du har det. Jeg var selv så plaget av bekkenløsning(og noe annet) i svangerskapet,og tilbragte flere uker på sykehus/rehab. Fikk låne rullestol på hjelpemiddelsentralen etter tips fra fysio/manuellterapaut.. Denne hadde vi også med på tur til Spania i begynnelsen av svangerskapet.Da var jeg ikke så dårlig at jeg måtte sitte i den hele tiden,men var godt å ha den med slik at jeg fikk vært med litt ut i byen på kvelden osv. Lykke til.
JPG2011 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Går til Fysiobehandling 2 ganger i uka, men han tror ikke jeg vil bli så mye bedre før etter fødsel. Vurderer å prøve massasje i tillegg nå, er så stiv i musklene rundt hoftene at jeg har stadig kramper der.
sydilla Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Prøv akupunktur hvis du har råd til det! Det har hjelpt meg masse :-)
J@h@ Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 mange butikker og kjøpesentre har rullestoler man kan få låne, men hvis du tror du har behov utenom dette ville jeg nok undersøkt om hjelpemiddelsentralen kunne lånt deg en som du kunne hatt litt mer permanent.
***lilli*** Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Lån deg en rullestol! Viktig å benytte de mulighetene man har for å komme seg ut av isolasjonen.. Mannen min er fysioterapeut og sier at en kan få rullestol fra kommunens kortidslager. Hør med fysioterapeut eller ergoterapeut, så kan de helt sikkert hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå