Gå til innhold

Noen andre som var ute igår?....:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veeeldig skjelden ute, men igår var jeg. Hadde det kjempe artig.Men dagen derpå er alltid like fæl..:( Ikke det at jeg er noe fyllasyk, men jeg får bare sånne utrooolige nerver dagen derpå..er helt forferdelig. Andre som også har det?? Har helt angst dagen derpå.. Uff, leeenge til neste gang denne kroppen skal ta imot alkohol ja!!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp:-)

Mange som får fylleangst, det er visst en naturlig forklaring på det, sånn biologisk sett. Så helt normalt.

 

Har såå lyst på junkfood jeg:-p

Skrevet

Ååååh,junkfood!!! Nå fikk jeg også lyst på det!! Men tror det nærmeste jeg kommer det idag blir en grændis i ovnen!;)hehe

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Jepp, var ute;-)

Koselig men er sjelden her også...så kjenner det litt på nervene jeg også selv om jeg oppførte meg veldig fint:-) hehe

Jeg fikk eggerøre til frokost av min kjære..han er så snill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...