Meg + 2 prinsesser Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Noen som har kjøpt stjernekikkert noen gang? Spurte pappa hva han ønsket seg, og da kom det stjernekikkert til svar :-S Jeg vet jo ingenting om det! Noen som vet hvor man kan få tak i gode kikkerter til en ikke altfor stiv pris?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Vet de hadde på Smart Club før til en tusing, ganske store og gode også.
A4 Husmor.... Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Har sett de har stjernekikkert hos noen optikere.
mamman til to gutter Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 http://www.tenoastro.no/ De har flere ok stjernekikkerter som ikke er alt for dyre. Står forhandlere på siden der. Mange av kikkertene har de på lager i Norge, så hvis det er en du vil ha som forhandleren nærmest deg ikke har inne, kan de ofte skaffe det veldig raskt:-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 25. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2007 Tuse takk, Mamman til lille nurket:)
ana baroma Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Vi har kjøpt en til stesønnen min, kostet 1000,. og var en grei begynnerkikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå