Gå til innhold

Å stable ved er en kunst..


Anbefalte innlegg

Skrevet

...som jeg ikke behersker!

Men nå har jeg stablet og stblet og krysser fingrene for at ikke alt faller ned før våren kommer!

Trollfar har hogd og hogd, kappet og kappet og da er det jo Trollmoras lodd her i livet å rydde.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig det høres ut =) Trollmor og Trollfar høgger og stabler ved ;-)

Er ikke så lett nei, enig med deg.

Skrevet

Synes du er flink, jeg!!!

Hadde ikke hatt peiling på hvordan jeg skulle stable "riktig". Er det egne prosedyrer for vedstabling?

Skrevet

Egne prosedyrer er det nok ikke, men når det kommer litt opp i høyden er det jo greit at det ligger i ro og ikke raser utover eller fremover :o)

Vi får se når våren kommer hvor flink jeg har vært!

Skrevet

Det er en kunst å få til å ikke rase :) Greia er å ikke stable så høye stabler.

Det er forresten noe av det koseligste jobben jeg gjør ute....det å sørge for brensel til lune og varme vinterkvelder foran peisen :))

 

Også går det i grunnen ganske fort,og så er det bra trening og masse frisk luft.

 

Konkurransen om å rekke å stable, før samboer har kappet/hogget neste lading :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...