Trollmora Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 ...som jeg ikke behersker! Men nå har jeg stablet og stblet og krysser fingrene for at ikke alt faller ned før våren kommer! Trollfar har hogd og hogd, kappet og kappet og da er det jo Trollmoras lodd her i livet å rydde.......
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Så koselig det høres ut =) Trollmor og Trollfar høgger og stabler ved ;-) Er ikke så lett nei, enig med deg.
Karomamma Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Synes du er flink, jeg!!! Hadde ikke hatt peiling på hvordan jeg skulle stable "riktig". Er det egne prosedyrer for vedstabling?
Trollmora Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Egne prosedyrer er det nok ikke, men når det kommer litt opp i høyden er det jo greit at det ligger i ro og ikke raser utover eller fremover ) Vi får se når våren kommer hvor flink jeg har vært!
Plutseliten :) Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Det er en kunst å få til å ikke rase Greia er å ikke stable så høye stabler. Det er forresten noe av det koseligste jobben jeg gjør ute....det å sørge for brensel til lune og varme vinterkvelder foran peisen ) Også går det i grunnen ganske fort,og så er det bra trening og masse frisk luft. Konkurransen om å rekke å stable, før samboer har kappet/hogget neste lading ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå