**Baby**number**two** Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Er en stund siden jeg studerte sist så husker ikke helt hvordan dette var. Men er det ikke sånn at hvis man har stipend + fullt studielån at man får ganske mye utbetalt i begynnelsen av studieåret og første utbetaling etter nyttår. Må ha en bærbar pc når jeg begynner å studere til høsten og lurte på om jeg kan ta av de pengene eller om jeg skal begynne å spare nå.
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jo. Eventuelle barnetillegg unntatt får man ca. 16,000 i august og januar, og i overkant av 6000 de andre månedene. Ingenting i juni og juli.
Stor_smil Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Ja, den første summen er større enn de andre.. når jeg studerte for noen år siden, var denne summen ca 16000 ,-
**Baby**number**two** Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Takk for svar =)
nati, knotten & lille karamell Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Du får utbetalt rundt 17000 i begynnelsen av hvert semester ja. Lite tips: skolene har ofte en avtaleordning med en pc leverandør, slik at studenter får kjøpe billigere pc er (inkludert programvare osv. ) enn om man hadde gått i butikken:)
**Baby**number**two** Skrevet 25. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2007 Takk for tipset nati & knotten =) Det skal jeg sjekke opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå