Meg + 2 prinsesser Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Kan jeg spørre hvilket Se og Hør du fant den tilbudskoden?
Jenny-penny Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 det var forrige tirsdag:o) altså snart 2 uker siden. har sett den flere steder. funket ikke tilbudskoden jeg ga i stad??
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 lurer på en ting jeg! siden du har bestilt derfra kanskje du kan svare og ;o) Prøver å lage et lerret, og har lagt over et bilde liksom, men litt av selve bildet kommer utenfor den hvite firkanten.. hmm vanskelig å forklare men! er jo en grå firkant m en hvit mindre firkant inni... hva er det som blir selve bildet??? er det bare den hvite? Isåfall kommer kanksje halve kinnet til lillemann utenfor, he he... tør ikke sende inn ennå jeg!!!!
Jenny-penny Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 du ser på en måte hva som ikke kommer med, eller hva som blir brettet rundt lerret. prøv å forminsk bilde eller flytte det til siden litt:o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Men hvordan får jeg egentlig forminsket det? he he, pleier ikke være så brain dead på pc men ;o) De andre programmene jeg har vært borti har liksom vært sånn at man bare kan dra ut størrelsen frem og tilbake... hmmmm....
Jenny-penny Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Var ikke kjempe lett nei:o) du må beskjære bildet, men sambo hjalp meg for jeg fikk ikke helt til... prøver å bestille ett til nå selv:o) gøy til julegaver
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Jeg klarte det!! ) Håper det funker m den koden din da ;o) Ellers gidder jeg ikke, he he, men 200,- er jo billig =)
Jenny-penny Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 jeg fant den tilbake og det er selerret som er koden fra bladet:o) håpe du blir like fornøyd som meg da:o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Jes, koden er ennå den! Hurra!!!! Tusen takk for at du delte det her inne =) Hadde bestemt meg for det til gave til mormor og morfar fra barna, og nå får jeg jo ett til meg selv også for samme prisen!!!!!!! Så TAKK!!!!!!!!!!!! =)
Jenny-penny Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Bare hyggelig vettu;o) kjempe flott størrelse også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå