Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg sendte inn mine papirer, og så forsto jeg det sånn at nav skulle kontakte arb.giver. Stemmer ikke det? Sjefen min kom nemlig og sa at jeg kanskje måtte gjøre det på nytt siden vi ikke sendte inn sammen. (Vi har på forhåndt avklart alt om ferie osv). Jeg har hatt tre arb.givere i løpet av de siste 10 mnd, så jeg ser liksom ingen annen mulighet enn å gjøre det sånn som jeg har gjort. Hva har dere gjort?
hm hm Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg gjorde det ikke sammen med arbeidsgiver... Ikke nå og ikke sist. Men NAV kontakter arbeidsgiver.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Har du sendt avgårde arbeidsgiveren din??,hehe:) Unnskyld,men jeg måtte bare,humra og lo litt for meg selv,håper han blir sendt i retur da,sånn at du får lønnen din
BEA-77 Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jeg sendte inn papirene selv, arbeidsgiver skal sende inn et eget skjema som dokumenterer lønnen din. Ville ikke gi skjemaet mitt til arbeidsgiver, da der fremkommer opplysninger også om far og hans lønn og det synes jeg strengt tatt at vår sekretær og mine overordnede ikke har noe som helst med...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg sendte inn alle papirene selv jeg.. Vi er en liten bedrift, og sjefen spurte om ikke jeg bare kunne fylle ut å ordne alt, også kunne hun bare signere. Hun er ikke så glad i skjema.. Men er bare å ringe NAV å høre med de.. De er hjelpsomme de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå