Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Har testet flere dager på rad nå, men tenkte at kaaanskje den ville vise svak strek idag, siden IKM er idag. Men neida. Jaja, det går flere tog TR blir vel ikke forsinket når el var for akkurat 14 dager siden?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Kommer helt an på syklusen din det. Jeg f.eks får mensen 11-12 dager etter EL. Men det ville jo vært naturlig å tro at du får den i dag om du ikke er gravid. Så lenge mensen ikke er kommet så er der jo håp! Lykke til..
cecan24 Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 hei jeg har også ikm i dag, men ingen tr enda. har spottet litt siden tidlig i går. har murringer av og til nede i magen, men ikke på samme måte som det pleier å være. testen var helt blendahvit i dag, så her er det vel bare å smøre seg med tålmodighet.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Jeg mener egentlig å spørre: er det ikke tiden mellom mens og eggløsning som kan være lengre enn vanlig, mens tiden mellom el og mens stort sett er 14 dager?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Min var også blendahvit. Hehe. Vel, vi lader opp til ny og fruktbar periode. Blir positiv test ca julaften da
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Joda -i teoribøkene er det slik. Stemmer det. Jeg går på sykepleien, og der ble vi undervist at lutealfasen (den fasen fra el til mens) alltid er på 14 dager. Jeg fikk nesten litt lyst å protestere da, siden min er på maks 12..
Eira2010 Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Fra pernille.info.com: "Lutealfasen er tiden fra eggløsning og fram til mens. Selve eggløsningsdagen og første mensdag skal IKKE regnes med i lutealfasen. "Standard" lutealfaselengde er 12-16 dager, gjennomsnittlig 14 dager, men alt fra 10-18 dager er normalt. Lengden på lutealfasen bestemmes av levetiden til Det gule legemet, og varierer derfor svært sjelden med mer enn +/- 1 dag hos hver enkelt kvinne. Får man vanligvis mensen 14 dager etter eggløsningen, kan man altså "variere" med å få den 13 eller 15 dager etter eggløsningen."
2010<32011<3 ?? Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Hei Jeg har også ikm i dag, men ingen tegn til tr enda. Har hatt noe murringer av og til nede i magen, men er ikke som det pleier å være.
Charla Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Hold motet oppe jenter! Jeg testet negativt på IKM dagen......kastet testen med all min kraft i søpla......ble så utrolig frustrert! Men da mensen fortsatt ikke var kommet på fredag, da jeg var 5 dager over IKM, testet jeg jaggu meg positivt!!! Endelig!!! Etter over 3 år med prøving på nr to:) Så jeg har nyvunnet tro!!!!! LYKKE LYKKE TIL!!!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2007 Gratulerer Charla! Ja, det kan vel være håp, men for min del kjennes det dårlig ut. Ryggen verker akkurat som den bruker gjøre ved mensen, og det har den gjort av og på i en uke nå. Håper dere klarer å holde tanta unna jenter. Krysser fingrene jeg!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Gratulerer Charla:-) Jeg har også IKM i morgen tror jeg, men begynner å tro at jeg kanskje har IKM på tirsdag, hadde positiv eggløsningstest søndag og mandag for 14 dager siden, så hvis jeg regner 14 dager fra selve eggløsning er faktisk ikke IKM før på tirs-ons. Testet blendahvitt i går, nå gidder jeg ikke teste før på torsdag...Har bare en test igjen:-) Får se om jeg greier å vente så lenge..Mensmurringene er ganske ille til tider, og humøret likeså. hehe. Krysser fingrene, men håpet er ikke så stort..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 Mente IKM i dag:-) Er visst fremdeles på lørdagen jeg:-)hihi
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. november 2007 Pos el-test søndag kveld 11.nov. Brukte nest siste test idag. Skulle jeg mot formodning gå over tiden med noen dager, da skal jeg bruke siste testen. Har heldigvis ikke penger til flere tester nå. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå