Gå til innhold

Når dere gir bort bilder av barna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til besteforeldre og sånt, rammer dere bildet inn også da, eller gir dere uten ramme? Jeg tenker at folk har jo sin egen stil og ønsker kanskje selv å finne en ramme som passer...eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir med ramme, og vil de han en annen en den vi gav, så får de kjøpe selv:) Må sies at vi kjøper ikke noe dyr ramme heller da;)

Skrevet

Jeg gir også uten ramme:-)

Skrevet

Her gir vi bort bilder til jul, og vi gir uten rammer.

Skrevet

I år så gir vi bort på lerret, men vi gir MED ramme når vi gir vanlige bilder :) Gr bare bort bilder til nær familie (da jeg tror de er det eneste som egentlig setter pris på det) og da er det jo ikke så vanskelig å titte etter hva slags rammer de har ellers :)

Skrevet

Gir alltid med ramme. Vil di ikke ha den så får di kjøpe seg en ny en, men i år blir det ikke bilde av barnet som skal gies bort. mams og paps skal få ett bild av oss i år. Tok noen bilder i Tyrkia i sommer som ble så bra. Å mamma sa hun ønsket seg ett bilde av oss. Fordi di ikke hadde noen. Så da var jo felles gaven dems unnagjort.

Skrevet

Kjøper enten rammer som er tilsvarende det de har fra før - eller uten ramme.

Skrevet

Tror vi gir uten ramme jeg, blir jo ganske dyrt også hvis alle skal få ramme. Er mange som har ønsket seg bilder så vi blir å gi bort 7 stk til jul + at vi selv skal ha minst ett. :o)

Skrevet

Vi har gitt med ramme - føler gaven blir mer "komplett" da på en måte - men så vet vi jo godt hva de liker også da, så vi har ikke bommet for å si det sånn;o)

Skrevet

Vi gir bort bilde med ramme og passepartout, syns som Rutletutt at gaven ser mer "komplett" ut da.

Nå gir ikke vi bort bilder av ungene i hytt og pine da, i år får besteforeldrene fotografbilde av ungene, og jeg vet jo hva slags stil de har hjemme liksom, ikke så vanskelig å finne en ramme som passer.

Skrevet

Gir med ramme så får de bare bytte ramme hvis de ikke liker den syns jeg:)

Skrevet

Vi pleier og gi bildene med ramme.. Stefaren min rammer de inn gratis så det er like greit :)

Skrevet

Hmmmm...kanskje besteforeldrene må få med ramme da, så får de andre få uten, er 8 stk vi skal gi bort når jeg begynner å telle her...

Skrevet

Jeg lurte også veldig på dette, om jeg skulle gi med eller uten ramme. Så det jeg gjorde var at jeg fant en kjempebillig ramme på Europris til 20 kr pr stk, og så kan heller folk bytte ut ramma hvis du ikke liker den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...