Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Fine fine pøbelrotta, nå kom han inn med kaffe og småkaker til jobbe-i-pysj-mamman sin, fine slampen!
KariMari Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Tøffe gutter er myke de og;-)) Cosey!
KaMa Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Fem uker etter fødselen sendte jeg en frustrert melding til darlingen som var på nattevakt, om at det var nummeret før jeg klikket. (Null søvn + evig gråt, og da mener jeg ikke bare meg.) Fikk til svar at når guttungen vekket meg med kaffe og frokost på sengen om en sånn ti - femten år, så ville jeg kansje være glad for at jeg ikke kastet ham ut av vinduet etter fem uker. Dette betyr vel at det ikke bare var fars livlige fantasi, men faktisk en reell mulighet for at litt småvoksne gutter faktisk kan finne på å gjøre sånt. Jeg gleder meg.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Ja, det betaler seg med tida heldigvis! Nå har mor (som ble pålagt av ungen å ta på seg noe annet enn Hello Kitty-pysj for anledningen) henta kebab til begges tilfredsstillelse, Iron Maiden vræler WRATHCHILD!!!! i stua og jeg leser og dibber med magen full...
KaMa Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Herrejemini. Det var da voldsomt til luksusoppvartning. Og han har faktisk ikke gjort noe galt? Jeg er storfornøyd med en hel natt uten oppvåkning. Men han tar det igjen i matnekt..
Gjest Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Trøst deg med at han ikke gidder å sulte ihjæl. Ei hel natt er jo suverent godt. Tok det tid å sovne, eller gikk det bra?
KaMa Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Etter en del vugg, kos og klapp sovner han etter rundt en halvtimes tid. Angsten for dårlig spising kommer av angst for oppvåkning. Henger vel igjen fra i fjor, at jeg tror han våkner når han er sulten... :-/ Er du og pøbelrotta tosom i dag? Derfor han har ekstra omsorg for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå