Gå til innhold

Navneskilt på vogna?


Anbefalte innlegg

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Har sett at mange har et skilt med barnets navn og fødselsår hengende på vogna.. Ligner litt på et bilskilt ;) Jenter får rosa skrift og gutter har blå skrift. Noen som vet hvor man får kjøpt dette? Synes det er morsomt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På www.barnevognskilt.no

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Takk, det var mye fint der :)

Skrevet

Du kan også gå på f.eks Barnas Hus og bestille i kassa der:)

Skrevet

Vet du prisen hvis du bestiller i kassa på Barnas Hus ?

Skrevet

Koster det samme som på www.barnevognskilt.no. Og du får det også tilsendt i posten slik som hvis du bestiller på nett.

Skrevet

Har også på reflex, skriver på en lapp som de har der og dei faxer den for deg. Du får skiltet innen to uker, og d koster under 300kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...