Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Har sett at mange har et skilt med barnets navn og fødselsår hengende på vogna.. Ligner litt på et bilskilt Jenter får rosa skrift og gutter har blå skrift. Noen som vet hvor man får kjøpt dette? Synes det er morsomt
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Takk, det var mye fint der
Blå + en i magen Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Du kan også gå på f.eks Barnas Hus og bestille i kassa der:)
LiKr Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Vet du prisen hvis du bestiller i kassa på Barnas Hus ?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Koster det samme som på www.barnevognskilt.no. Og du får det også tilsendt i posten slik som hvis du bestiller på nett.
mamma til søte små Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Har også på reflex, skriver på en lapp som de har der og dei faxer den for deg. Du får skiltet innen to uker, og d koster under 300kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå