Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om du kan se litt på hvordan det blir med studiene mine. Har permisjon nå, men skal nok fortsette til høsten. Hvordan vil det bli med en liten en?

Får du opp noe om når jeg vil bli gravid med nr 2? Har ikke tenkt å begynne å prøve enda siden sønnen min er bare 3mnd. Men kunne vært spennende å høre hva du får opp. Og hvor mange barn får du opp totalt på meg.

Jeg:19.11.87

Sambo:12.03.87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det vil gå greit med studiene og kombinere det med en liten.

Når du får nr.2 har jeg ingen konkret svar på, her tror jeg du kan velge litt selv. Men jeg ser det er mulighet for at du får nr.2 slik at det blir et par år aldersforskjell. Og jeg tror du ønsker eller kommer til å få et sterkere ønske om barn etterhvert. Jeg tror også du vil vurdere å få nr. 3 engang. Slik at det kanskje blir ca 3 års aldersforskjell fra nr.2

Lykke til med studier og familielivet :-)

Skrevet

Takk for at du tok deg tid..

Håper at du har rett ang studiene, tror det egentlig skal gå greit,men har jo aldri studert med et barn før. Har en del fri og lite obligatorisk på studiene jeg går.

Ang barn så stemmer det ganske bra med det jeg ønsker nå.

Skrevet

Studere med barn, kan hjelpe en til å bli veldig strukturert. Man må bare bruke den tiden man har ledig til å lese. Og det kan også være at man blir mer fokusert, på det man leser fordi man vet at etterpå har man kanskje ikke tid. Jeg tror du kommer til å klare deg ihvertfall like bra som nå. Min følelse sier at du er skoleflink.

Skrevet

Må si at du er veldig flink.. Kommer med gode råd.

Etter jeg begynte på høyskolen har jeg blitt flinkere, hadde sånn middels karakterer før, men nå har jeg fått opp imot toppkarakterer.Det kan jo ha noe med at jeg studerer noe jeg virkelig interesserer meg for.

Skrevet

Det er kjempe bra, og blir mer gøy og spennende når man har interesse for det. Så flott med karakterene dine :-)

Skrevet

Jeg holder forresten selv på å lese til eksamen nå, tar et avbrekk innimellom her av og til. Og det går fint å kombinere med to barn. Men alle er jo forskjellig, noen klarer det, andre syns det blir for slitsomt. Positiv innstilling kan også hjelpe og tro på seg selv. Du blir nok dyktig (i den jobben du utdanner deg til) når du engang blir blir ferdig med studiene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...