Thea Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Ønsker seg bare sokker og skjorter. Kjedelig. Er glad i å gå i skogen, fiske, stelle i hagen. Vanskelig med klær, for han bruker bare det gamle til det er fillete. Hiver aldri noe og kjøper aldri noe nytt. Lure tips?? (skal få bilde av lillesnupp, men vil ha noe mer)
Lillesnuppis Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jøss.. Nesten som å øre om min pappa detta hehehe. Min skal få en ny pilkestang til jul. Åsså en tykk varm genser. Til bursdagen hans 6 dager før den 24 des skal han få skikkelige varne lange sokker og nye votter som han kan dra opp fremstykke å få bare fingre når han skal fikse ett eller annet i skogen eller på vannet om vinteren
Kondis som en murstein Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Pappa har også snart bursdag og vi er temmelig lei av å kjøpe sokker og boxere til han, så i år får han gavekort på fotpleie ) Nå gjenstår det bare å se om han vil bruke gavekortet da, hehe... Ellers tar jeg det, hihi... (Han har nevnt det en gang at det hadde vært deilig, men vet jo ikke om han var 100% seriøs...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå