Meg og gutten min Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 jeg er 25 uker i morgen, men de to siste dagene har jeg ikke kjent mye liv. spiste sjokolade og drakk brus i går, men det var ikke mye til resultat. han dulter bare forsiktig borti magen min så er det lenge stille. før fikk jeg ikke sove fordi han snudde seg og sparket hele tiden. fler???
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Hei! Jeg har hatt noen hektiske dager og ikke helt fått slappet av som jeg pleier, Og i går kveld kom jeg på at jeg ikke hadde kjent liv siden jeg lå i sengen om morgenen, i det jeg omtrent hadde planlagt å kontakte jordmor og virkelig fått opp panikken og pulsen- gav ho meg noen små spark. Så da senket pulsen seg igjen og jeg slappet av. Men jeg har de siste 2 dagene hatt bare noen små dult og bevegelser, og det har selfølgelig bekymret meg, men jeg vet at gullet skal legge på seg hele 150gr denne uken og klarer å slappe av så lenge jeg kjenner at ho beveger seg ihvertfall! Det er litt opp og ner her, noen dager holder ho på hele dagen med spark og slag og andre dager bare snur ho og strekker litt på seg. Tror det er vanlig med roligere dager. I dag skal jeg ihvertfall ta igjen for "tapt kosetid" med magen og babyen:) Termin 16 mars foresten
tertilus Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Ligger noen uker før dere. Problemstillingen høres imidlertid svært velkjent ut. Ble veldig bekymret for noen uker siden. Fant ut etter hvert at det er avgjørende i forhold til (harde) spark om bebisen ligger med ryggen til eller ikke. Dere kan nok slappe helt av
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Det var nettopp et innlegg her om at babyene er inni en soveperiode i den tiden, så det kan fort gå noen dager med betraktelig mindre liv. Jeg hadde det forrige helg. Normalt er det regelmessig og mye liv, men da var det 3-4 dager med kun noen smådult. Så var det tilbake til normalt noen dager, så litt roligere ...Jeg tenker nok at hun bare sover litt, men det er viktig at man kjenner "litt" liv hver dag!
rosenkvisten Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Hei. Kjenner meg veldig mye igjen her jeg også. Ungen pleier å bevege seg ekstremt mye, blir derfor beskymret når den er veldig rolig igjen. Men de sover jo ganske mye også. Tror det er veldig normalt. Ungen min har det fint der inne iallfall:) Jeg prøvde også "snopetrikset" uten hell av og til. Ungen beveger seg forskjellig for hver dag slik som vi gjør. Men er viktig å kjenne liv hver dag også som det blir sagt her. Men er ikke alltid lett å registrere hver bevegelse siden vi som regel ikke sitter helt i ro hele dagen. Tror nok alt er fint du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå