Gå til innhold

Bringeblad kapsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37+4 og har akk beg med kapslene.(de smaker forøvrig helt for jævlig) Var på helsekost å kjøpte de ved merke "Nature`s sunshine". Noen som har noen erfaringer ved de? Eller har eg kjøpt feil.. Håper på svar. En liten ting til: hvor mangen tabb kan eg ta daglig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Jeg har kjøpt samme merke som deg og tar 2stk 2ganger daglig =)

Smaker ikke så godt nei, men ta de før et måltid så slipper du å få ekle oppstøt med den stramme smaken !

Skrevet

Takker for svar =) Eg tar 2 kapsler 3 gnger daglig eg. Hvor langt er du på veg`?

Skrevet

Hei!

Jeg har født to barn og åt bringebærbladkapsler under begge sbvangerskapene.

1. fødsel tok 1 t og 45 minutter og 1. fødseltok 30 minutter....i ambulansen og greier. Innbiller meg at det er disse kapslene som hjalp til å gjøre riene så innigraunskauen effektive. Sydde tre sting første gangen og ingen andre gangen.

Hvis jeg klarer å bli gravid igjen tror jeg jeg dropper å ta kapslene igjen. Harikke lyst til at det skal ta så kort tid, huff, tenk om jg er i byen eller på jobb..

Husker ikke akkurat hvor mange jeg tok per dag. 3-4?

Skrevet

Jeg drakk bare bringebærblad-te. Kjempegod. Drakk mye de siste ukene. Vet jo ikke om d hjalp men jeg skal i allefall gjøre det samme denne gangen også. Lykke til!

Skrevet

jeg er i uke 39, er det for sent å begynne å ta disse kapslene da? hvor mye koster de forresten?

Skrevet

Jeg har brukt disse som en slags kur. Dvs at jeg begynner på de i uke 12 og i siste måned før fødselen tar jeg 12 tabeletter daglig.

Jeg har hatt kjappe fødsler og er raskt i form igjen etterpå.

Stoler blindt på disse og kommer til å gjøre det samme i dette sv.skapet også.

Husk at disse urtene har kvinner i andre land brukt i hele sv.skapet i mange hundre år. Så jeg tror ikke dette kan være skadelig, men til hjelp.

Og jeg tar imot all hjelp jeg kan få for å slippe en lang fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...